Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:46:58 GMT

عرضه ۳۴۹ هزار کیلووات - ساعت برق در بورس انرژی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۳۳۸

عرضه ۳۴۹ هزار کیلووات - ساعت برق در بورس انرژی

تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی امروز میزبان ۳۴۹ هزار کیلووات در هر ساعت برق عرضه شده توسط شرکت افق تامین انرژی طوس-نیروگاه طوس، شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا و شرکت تولید برق سنندج مپنا-نیروگاه سنندج برای دوره های تحویل هفتگی و ماهانه است. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، برش سنگین شرکت پتروشیمی امیرکبیر، ریفورمیت پتروشیمی بوعلی سینا، میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی و نرمال هگزان پالایش نفت شازند در رینگ داخلی و بنزین اکتان 87 و بنزین اکتان 87 (محموله دریایی) شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا، گاز مایع، نفتای سبک و نفتای سنگین پالایش نفت آبادان، گاز مایع پالایش نفت بندرعباس و نفت کوره 380 سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران امروز در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دیروز نیز کالاهای برش سنگین و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز، سی او پالایش نفت آبادان، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، متانول شرکت متانول کاوه و میعانات گازی پالایش گاز خانگیران (S-500) در رینگ داخلی و بنزین اکتان 87، بنزین اکتان 91 (محموله دریایی) و نفت گاز(گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و حلال 402 عمده پالایش نفت کرمانشاه در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد. طی معاملات این روز بیش از 151,957 تن انواع فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 7,514 میلیارد و 601 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران داد و ستد شد.

20 فروردین‌؛ عرضه نفت کوره شرکت ملی نفت در بورس انرژی

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بورس انرژی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس انرژی بورس انرژی بازار فیزیکی بورس انرژی بنزین اکتان پالایش نفت شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود

سخنگوی صنعت برق گفت: به صورت میانگین ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ با ناترازی شدیدی مواجه بودیم اما طی دو سال گذشته با مجموع اقدامات انجام شده این ناترازی با درایت و برنامه ریزی‌های دقیق به حداقل رسیده است.

وی با بیان این که برای گذر از اوج بار تابستان امسال ۱۸۰ اقدام تأمین انرژی در کشور تعریف شده، افزود: امیدواریم سال جاری نیز سال مطلوبی برای صنعت برق کشور باشد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: در این زمینه ظرفیت‌های مناسبی در حوزه صنعت برق ایجاد شده که ساخت نیروگاه‌های حرارتی جدید و راه‌اندازی نیروگاه‌های تجدید پذیر و احداث شبکه‌های توزیع و انتقال برق از جمله آن‌ها است.

رجبی مشهدی تصریح کرد: به صورت میانگین ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود.

وی با اشاره به آغاز معاملات برق در بورس انرژی توسط شرکت‌های توزیع برق گفت: در نخستین روز معاملات شرکت‌های توزیع نیروی برق در بورس انرژی، ٢١ شرکت توزیع نیروی برق موفق به خرید برق به ارزش ٣٢ میلیارد تومان از تولیدکنندگان برق شدند.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه با اصلاح جریان مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع نیروی برق می‌توانند از اول اردیبهشت ماه نسبت به خرید برق از بورس انرژی اقدام کنند، افزود: بیشترین حجم معاملات مربوط به شرکت توزیع نیروی برق اهواز بوده که بالاترین رکورد را ثبت کرده است.

منبع تسنیم

کد خبر 746814

دیگر خبرها

  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود