Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@17:51:31 GMT

بورسیه ورزشکاران تا المپیک ۲۰۲۰ ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۳۷۶

بورسیه ورزشکاران تا المپیک ۲۰۲۰ ادامه می‌یابد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت اتحادیه جهانی کشتی، طبق برنامه کمیته بین المللی المپیک مقرر بود بیش از ۱۶۰۰ ورزشکار از ۱۸۵ کشور تا زمان برگزاری بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مورد حمایت کمیته بین المللی المپیک قرار گیرند، اما با توجه به تعویق المپیک و برگزاری آن در سال ۲۰۲۱، بیم این می رفت که این برنامه ادامه نخواهد یافت که با اعلام IOC حمایت از این ورزشکاران منتخب تا سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در رشته کشتی ۱۲۸ ورزشکار شامل ۵۳ آزادکار، ۳۹ فرنگی کار و ۳۶ کشتی گیر زن از این امکانات بهره مند می شوند که نام حسن یزدانی و محمدعلی گرایی نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران نیز در بین نفرات اعلامی به کمیته بین المللی المپیک قرار دارد.

حسن یزدانی: دوست داشتم المپیک بدون تاخیر برگزار شود کد خبر 499207 برچسب‌ها المپيك 2020 - توكيو فدراسیون جهانی کشتی - فیلا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپيك 2020 توكيو فدراسیون جهانی کشتی فیلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف آزادکاران که همزمان با ایام نوروز اردوی خود را در تهران و کمپ تیم های ملی برپا کرده اند، فرنگی کاران با نظر حسن رنگرز راهی شهرستان نور در استان مازندران شدند و این روزها تمرینات خود را در این منطقه پیگیری می کنند.

اما از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خبر می رسد محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک توکیو و یکی از امیدهای اصلی کشتی ایران برای المپیک 2024 پاریس، در جریان اردو دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده است. 

گرایی برای پیگیری درمان خود اردوی تیم ملی را ترک کرده و راهی تهران شده تا معاینات دقیق تر روی پای او انجام شود.

البته حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در اظهارنظری اعلام کرده مصدومیت گرایی خیلی جدی نیست و او با چند جلسه فیزیوتراپی می تواند به تمرینات بازگردد.

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • بیانیه IOC درباره تضمین امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • تاکید کرملین بر ادامه برنامه توسعه روسیه با وجود جنگ