Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نصری روز چهارشنبه در نشست ستاد کدیریت کرونای شهرستان قشم افزود: شهروندانی که خارج از شهرستان بوده و وارد جزیره قشم می‌شوند،  باید  ۲ هفته در اقامتگاه ، شرایط خود مراقبتی را رعایت نموده و به هیچ عنوان از محل سکونت خود خارج نشوند.

 وی ادامه داد: این طرح شامل تمام افراد از جمله نیروهای شاغل در صنایع و کارخانجات و شرکت، کارمندان دولتی و خصوصی و نیروهای نظامی، انتظامی، اصناف، بازاریان و سایر افراد می شود

فرماندار قشم تصریح کرد: همچنین خودروهای شخصی افراد از سفر برگشته، طی مدت خود مراقبتی در شهرستان تردد نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد و در ۹ ایستگاه بازرسی درون شهرستان نیز پایش کنترلی و بهداشتی انجام می‌گیرد.

نصری ادامه داد: برای رسیدن به شرایط پایدار و عادی، مردم باید با صبوری به همکاری مطلوب خود ادمه دهند.

وی اظهار کرد: فعالیت کسانی که وارد شهرستان می‌شوند تا ۲ هفته مورد پایش قرار می گیرد و انتظار میرود این افراد به منظور سلامت خانواده و قشموندان  توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

بازگشایی اصناف خرد از ۲۳ فروردین ماه

فرماندار قشم گفت: ممکن است در بخش‌هایی کنترل ها تعدیل یا کاهش یابد و درمواردی نیز بر حسب ضرورت کنترل‌‎ها با شدت بیشتری اعمال شود.

وی افزود:با هدف عبور از مرحله ی فاصله گذاری  اجتماعی به فاصله گذاری هوشمند و فعالیت‌های عمومی، مشاغل و اصناف بازگشایی می‌شوند.

نصری ادامه داد: بدین منظور از ۲۳  فروردین ماه،  مشاغلی که پرخطر محسوب نمی شوند، به ویژه اصناف خرد،  با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود یکهزار و ۵۵۰ کیلومتر مربع وسعت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا علیرضا نصری قشم پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قشم ویروس کرونا قشم فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان