Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،حمزه زاده ،مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی صبح امروز در بازدید از برخی موزه‌های شهر تبریز گفت: با توجه به اهمیت و ارزش محتوایی آثار موزه‌های موجود در موزه‌های تحت پوشش اداره کل و ایجاد بستر مناسب برای بازدید‌های کیفی در دوران پساکرونا، برنامه‌هایی به منظور ارتقا سطح جذابیت‌های موزه‌ها توسط معاونت میراث فرهنگی و معاونت گردشگری این اداره کل تدوین شده است که یکی از مهمترین آن‌ها تجهیز موزه‌های استان به تکنولوژی QR Code است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: با اجرای این طرح بازدیدکنندگان خواهند توانست، بازدیدی مؤثرتر از موزه‌ها داشته باشند، به گونه‌ای که با استفاده از نرم افزار بارکدخوان موجود روی گوشی‌های تلفن همراه و اسکن بارکد درج شده روی ویترین‌ها، توضیحات مربوط به آثار موجود در موزه‌ها از طریق متن و ویدئو در دو زبان برای ایشان به نمایش در خواهد آمد.

حمزه زاده افزود: با استفاده از این امکان و تکنولوژی‌های دیگر قابل استفاده در موزه‌ها در تلاش هستیم تا کیفیت بازدید و زمان ماندگاری بازدیدکنندگان در موزه‌های استان را ارتقا دهیم تا هر چه بیشتر با تاریخ و تمدن استان آشنا شوند و در عین حال امکان مذکور جذابیت ویژه‌ای برای گروه‌های سنی فراهم خواهد نمود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری تجهیز موزه موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی

سینا حضرتی، امیرعلی آقازاده و حسین ملکی سه والیبالیست  آذربایجان شرقی به اردوی سه روزه انتخابی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور دعوت شدند.

این سه والیبالیست باید عصر روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در محل اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور در مجموعه ورزشی آزادی حضور داشته باشد.

اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور ماه (۲۴ تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۴) به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان