Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@02:32:11 GMT

گوجه سبز کیلویی ۲۰۰ هزارتومان!

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۵۵۳

گوجه سبز کیلویی ۲۰۰ هزارتومان!

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: در حال حاضر گوجه سبز را تنها دوره گردها و مرکزفروش های لوکس عرضه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در خصوص قیمت کذایی نوبرانه گوجه سبز کیلویی ۲۰۰ هزارتومان به خبرنگار اقتصادی شبکه خبری تهران نیوز، گفت: قیمت گوجه سبز تا زمانی که به نرخ منطقی نرسد جایی در لیست قیمت مورد تأیید اتحادیه و عرضه در واحدهای صنفی مجاز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کارگر افزود: در حال حاضر گوجه سبز را تنها دوره گردها و مرکزفروش های لوکس عرضه می‌کنند و فروش آنها ارتباطی به اعضای ما ندارد و قیمت‌های اعلامی برای محصولات نوبرانه تنها به واسطه جو روانی و عرضه اولیه کم ایجاد می‌شود.   وی در ادامه به تأثیر شیوع ویروس کرونا بر قیمت میوه اشاره کرد و گفت:  با شیوع ویروس کرونا یک افزایش قیمت مختصر در برخی میوه ها داشتیم.     رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی افزود: افزایش شمار مبتلایان به کرونا و توصیه پزشکان بر مصرف بیشتر میوه‌هایی با پایه ویتامین c منجر به افزایش تقاضای مردم و افزایش قیمت  پرتقال، لیموشیرین و لیموترش شده است.   وی مطرح کرد: امروز قیمت لیمو شیرین بین ۱۵تا  ۲۴ هزار تومان بود و دلیل اختلاف قیمت ان مرتبط به کیفیت میوه است.   کارگر در ادامه به شرح دلیل افزایش قیمت موز پرداخت و گفت: افزایش قیمت موز در عمده فروشی اتفاق می افتد و این اصلا ارتباطی با خرده فروش ندارد. خرده فروش یک پل ارتباطی میان میدان مرکزی و مردم است که هرزمان بخرند با همان سودشان عرضه می کنند. یعنی خرده فروش ها و مغازه دار هیچ نقشی در گران بودن و ارزان بودن کالا ندارند.   وی در پایان از خدمات انلاین اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در شرایط بحرانی کرونا خبر داد و گفت: ۷۰ درصد اعضا اتحادیه آماده هستند میوه و سبزی را به صورت بهداشتی از طریق خدمات رایگان انلاین و تلفنی به دست مشتریان برسانند تا کمکی به قطع چرخه شیوع کرونا کرده باشند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی افزایش قیمت گوجه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744032

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • قیمت طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • قیمت سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟