Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:16:44 GMT

اعلام حمایت شهردار کازان روسیه از شیراز در شرایط کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۵۶۳

ایسنا/فارس قائم مقام شهردار کازان روسیه در پیامی خطاب به شهردار شیراز، ضمن ابراز بهترین آرزوها برای شهروندان این کلانشهر، حمایت مستمر شهرداری آن شهر را از شهروندان شیراز در این شرایط سخت اعلام کرد.

اوجنیا لودویگاو؛ قائم مقام شهردار کازان روسیه، با ارسال پیامی خطاب به حیدر اسکندرپور، از حمایت کامل شهرداری کارزان از شهرداری و شهروندان شیراز در روزهایی که به دلیل شیوع کروناویروس مشکلاتی به وجود آمده است، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، متن این پیام چنین است؛ 

در حال حاضر  سراسر جهان با شیوع کووید 19مواجه است و شهرهای جهان تاثیرات آن را حس کرده‌اند. ضمن ابراز بهترین آرزوها برای شهروندان شیراز، حمایت مستمر خود را از آنان در این شرایط سخت اعلام می‌دارم. 

بحران جهانی ناشی از شیوع این بیماری، شهرها را ملزم می‌سازد تا سریعا نسبت به شرایطی اضطراری واکنش نشان دهند که نه تنها سلامت شهروندان بلکه انسجام اجتماعی، اقتصاد و زیرساخت‌های سرزمین هایمان را تهدید می‌کند.

درحالیکه ویروس فارغ از مرزهای حاکمیتی، وسعت سرزمین‌ها یا شرایط آب و هوایی گسترش می‌یابد و میلیون‌ها نفر را همزمان به طرق مختلف متاثر می‌سازد، ما مصمم می‌شویم بر موانع غلبه کنیم. ما به عنوان کشوری که با محدودیتهایی مواجه است، کاملا دغدغه‌های جنابعالی درخصوص تحریم‌ها را درک می‌کنیم. این عادلانه نیست که مردم شهرهایمان رنج ببرند درحالیکه با سیاست‌های جهانی کاری ندارند. 

همکاری شهرداری‌ها کلید حل این بحران است. آقای ایلسور متشین، شهردار کازان و رئیس کمیته مشورتی مقامات محلی سازمان ملل (UNACLA) از تمام فرصت‌ها استفاده کرده و جامعه جهانی را نسبت به شرایط کنونی که شهروندان کشورها و شهرهایمان با آن روبه رو هستند آگاه خواهد ساخت. 

ما از تلاش‌های دولت‌های محلی سراسر جهان جهت مبارزه با این ویروس و تامین ثبات و آرامش حمایت می‌کنیم. بیایید از یکدیگر مراقبت کرده و  دست در دست  هم با این چالش‌ها و خطرات مقابله کنیم. پیروزی بر این همه گیری مطمئنا به زودی محقق خواهد شد.

بر اساس این گزارش اسکندرپور، شهردار شیراز با ارسال پیامی به شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده همچون کازان و روسا و دبیران کل سازمان‌های بین‌المللی خواستار هم صدایی آنها برای لغو تحریمهای ظالمانه علیه ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا شد.

کازان میزبان هفدهمین کنفرانس جهانی اتحادیه شهرهای تاریخی است. این کنفرانس قرار بود خرداد سال جاری برگزار شود که به دلیل شیوع همه گیری ویروس کرونا با تصمیم اعضای هیات مدیره اتحادیه از جمله شیراز به تعویق افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روسيه شیراز کووید 19 شهردار کازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روبین کازان که کسری طاهری را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ خواهد رفت.

کسری طاهری که پس از پیوستن به روبین کازان در نقل و انتقالات زمستانی در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و کریلیا سووتوف سامارا به میدان رفت و در سایر بازی‌ها روی نیمکت حضور داشت، امشب هم جزو نفرات ذخیره در دیدار با زنیت سنت‌پترزبورگ است.

مهاجم 17 ساله ایرانی روبین کازان در سه هفته گذشته لیگ برتر روسیه دو بار فرصت بازی به‌عنوان یار جانشین را به دست آورده که امیدوار است امشب هم در دیدار مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ و جدال تیم‌های سابق سردار آزمون به میدان برود.

تیم فوتبال روبین کازان با 9 پیروزی، 6 مساوی و 9 شکست در این فصل 33 امتیازی است و در رده نُهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که در صورت برتری مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ صعود یک پله‌ای خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز