Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، از تولید ۳۰ هزار ماسک و پنج هزار لباس ایزوله پرستاری در کانون‌های فرهنگی تربیتی استان خبر داد.

طاهر علمی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تربیتی با در اختیار داشتن چرخ‌های خیاطی، کارگاه و کلاس‌های طراحی دوخت، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و با مشارکت و همکاری مدیران، مربیان و تشکل‌های دانش آموزی و موکب شهدای آذربایجان، اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با مشارکت چهار کانون فرهنگی و تربیتی در تبریز و مراغه در مجموع تعداد ۳۰ هزار ماسک و ۵۰۰۰ لباس بیمارستانی تولید و تحویل مسئولان مراکز بهداشت استان شده است؛ در صورت تامین پارچه مورد نیاز، ظرفیت و آمادگی تولید بیشتر در سایر کانون‌های فرهنگی تربیتی استان وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی تربیتی استان در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان عضو کانون‌ها با ایجاد بستر آموزش مجازی در زمینه‌های مختلف و همچنین معرفی کتاب و تشویق به مطالعه با بارگذاری pdf کتب در فضای مجازی به کمک دانش آموزان در کنار مباحث آموزشی و پرورشی آمده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس تولید ماسک لباس بیمارستانی کانون فرهنگی هنری کانون های فرهنگی تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی