Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از مرزبان نظری اعلام کرد: سال گذشته ۹۸ پروژه با ۴۸۴ کلاس درس با کمک خیران مدرسه ساز و اعتبارات تخصیص یافته افتتاح و تحویل آموزش و پرورش استان شد.

وی همچنین در خصوص اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس نیز گفت: سال گذشته کار اصلاح سیستم گرمایشی ۸۲۱ کلاس درس در سطح استان انجام و یک هزار و ۵۲۴ کلاس درس دیگر هم تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری افزود: کار اصلاح سیستم گرمایشی ۲۵ مدرسه کانکسی دارای بیش از  ۲۰ نفر دانش آموز که ۶۵ کلاس درس را شامل می شود نیز آغاز شده است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس کرمانشاه ادامه داد: از این تعداد هشت مدرسه با ۱۴ کلاس درس جمع آوری شده و اصلاح سیستم گرمایشی چهار مدرسه دیگر با ۱۷ کلاس درس نیز  در دست اجرا است.

وی یادآوری کرد: کار اصلاح سیستم های گرمایشی ۱۶ مدرسه باقی مانده نیز در دست برنامه ریزی است که با تامین اعتبار انجام خواهد شد.

نظری در ادامه به کار ساخت و ساز مدارس پس از زلزله سال ۹۶ نیز اشاره کرد و گفت: پس از زلزله ۷.۳ ریشتری شامگاه ۲۱ آبان آن سال، سرانه فضای آموزشی استان به میزان هفت دهم متر مربع افزایش و به ۷.۲ مترمربع رسیده  است. 

این مقام مسوول تصریح کرد: در حالی که ۷۸ مدرسه استان کرمانشاه در زلزله آسیب دیده بود، باتلاش مجموعه نوسازی مدارس استان و همت خیرین تفاهم نامه ساخت ۲۱۵ مدرسه با کلاس ۸۸۶ کلاس درس و زیربنای ۷۹ هزار و ۸۰۰ متر مربع به مبلغ ۱۲۷ میلیارد تومان منعقد شد.

وی گفت: از این تعداد حدود ۱۷۰ مدرسه تحویل شده و مابقی نیز در دست اجرا است.

کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۵۰ هزار دانش آموز، چهار هزار و ۶۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار معلم دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش استان دانش آموز زلزله ساخت و ساز مدرسه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اصلاح سیستم کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه

مرزبان نظری با اشاره به اجرای طرح شهید پناهی در راستای حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان، گفت : مهرماه امسال ۱۰۷ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ دانش‌آموز در استان در قالب طرح شهید پناهی جمع‌آوری شده و مدارس نوساز جایگزین آنها خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: امسال ۱۴۵ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز در استان داشتیم که با جایگزین شدن این ۱۰۷ مدرسه کانکسی با مدارس نوساز، تعداد مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز استان به ۳۸ مدرسه خواهد رسید.

وی با اشاره به اهتمام مجموعه نوسازی مدارس استان برای حذف مدارس کانکسی با بیش از ۱۰ دانش آموز در استان، تصریح کرد: در برنامه داریم در صورت تخصیص اعتبار تا آخر سال آینده بساط مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز استان را جمع کنیم.

 نظری یادآور شد: براساس طرح شهید پناهی قرار است در روستاهایی که از مدرسه کانکسی برای بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز استفاده می‌شود، یک واحد آموزشی مقاوم احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • رشد ۷۰ درصدی ساخت کلاس درس در قم
  • مدرسه دو کلاسه بخش ممبی تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد