Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نادرالاصلی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه شاد برای کادر درمانی یکی از بیمارستانهای درگیر کرونا در اصفهان گفت: با توجه به تعطیلی خیلی از مشاغل، ۷۰ میلیون تومان کمکهای معیشتی و بهداشتی توسط مجموعه شهید بهشتی به جامعه هدف اهدا می شود.

«علیرضا نادرالاصلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان در خصوص برنامه های موسسه فرهنگی شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی از ابتدای شروع ویروس کرونا گفت: این برنامه ها با محوریت جلوگیری و کمک به مراکز درمانی و خدماتی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرعامل موسسه فرهنگی شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی افزود: از اواسط اسفند ماه گروه های جهادی دانشجویی این موسسه با استقرار در میدان انقلاب اصفهان، اقدام به ضدعفونی کردن ماشین های عبوری و خدمات رسانی به مردم کردند و در کنار این عمل، اکیپ های شبانه ضدعفونی معابر و منازل سطح شهر نیز تشکیل و مشغول به خدمات رسانی گردیدند.

 

وی به راه اندازیکارگاه های تولید ماسک و مواد ضدعفونی توسط این مجموعه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در ایام اعیاد شعبانیه و میلاد سرداران کربلا و حضرت مهدی(عج)، و با توجه به شرایط موجود و عدم برگزاری جشن ویژه این ایام، هزینه برگزاری این این جشن ها صرف تهیه سبدهای ارزاق گردید که با توجه به تعطیلی مشاغل و نیاز مبرم برخی از مردم شریف و عزیز ایران به حمایت های معیشتی، چیزی حدود ۷۰ میلیون تومان تا این لحظه صرف خرید مواد غذایی در قالب سبدهای ارزاق گردید که این سبدها در روز نیمه شعبان به دست جامعه هدف خواهد رسید.


نادرالاصلی از دیگر برنامه های موسسه فرهنگی شهید بهشتی در این ایام را اجرای گروه سرود دانش آموزان دبیرستان قدسیان، وابسته به این مجموعه برشمرد که این برنامه در برخی از مناطق شهری بویژه مناطق با تراکم بالای سکونت انجام پذیرفت و لحظات شادی را برای هم شهری های عزیز رقم زد.


 

مدیرعامل موسسه فرهنگی شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی در پایان خاطرنشان ساخت: ویژه برنامه دیگر این موسسه در روز پنج شنبه ۲۱ فروردین ماه برگزار می گردد که در طی آن، برنامه استندآپ کمدی با حضور یکی از کمدین های شهر، ویژه کادر درمانی یکی از بیمارستان های درگیر کرونا برگزار خواهد گردید و هدایایی جهت تجلیل از قهرمانان سلامت نیز تهیه و به این عزیزان که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند تقدیم خواهد شد.

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون شهید بهشتی احیای شب نیمه شعبان جشن های نیمه شعبان جشن نیمه شعبان نیمه شعبان شهید بهشتی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان فرهنگی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فصل چهارم از سلسله نشست‌های علمی آنلاین «درآمدی به اخلاق قرآنی» به همت انجمن علمی معارف اسلامی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

از مزایای شرکت در این نشست اعطای گواهینامه معتبر از دانشگاه شهید بهشتی است.

زمان برگزاری تا ۲۷ اردیبهشت ماه هر شب رأس ساعت ۲٠:٠٠ اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085028 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مدیریت‌ شهری از ظرفیت رسانه برای معرفی «پنجاه‌بدر» استفاده کند
  • امام جماعت متفاوت «مسجد آبی»