Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینلی با اشاره به دوخت و دوز هزار دست لباس بیمارستان از تولید روزانه ۵۰۰ ماسک توسط بانوان کانون فرهنگی هنری قبا خبر داد.

«زهرا زینلی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم و بویژه بیمارستان ها به امکانات بهداشتی از جمله ماسک گفت: ما نیز وظیفه انسانی خود دانستیم تا در این شرایط قدمی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول خواهران کانون فرهنگی هنری قبا ادامه داد: در همین راستا شروع به تهیه ماسک کردیم تا در حد توان خود کمک کرده باشم.

 

وی افزود: کانون قبا از زمان شیوع این بیماری و نیاز مردم به ماسک و کمبود آن در داروخانه ها در این اقدام جهادی مشغول به دوخت و دوز ماسک و توزیع آن در میان مردم بویژه مدافعان سلامت است.

 

زینلی ادامه داد: در همین راستا حدود 30 نفر از اعضا در قالب دو کارگاه  و در دوشیفت صبح و عصر شروع یه تهیه ماسک و لباس بیمارستان کردند.

 

مسئول خواهران کانون فرهنگی هنری قبا با بیان اینکه تاکنون هزار دست لباس بیمارستان تیه و تحویل داده شده است تصریح کرد:تولید روزانه 500 ماسک خروجی این دوکارگاه است.

 

لازم به ذکر است در پی شیوع کرونا ویروس و از همان روزهای آغازین بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های جهادی را در راستای ریشه کنی این ویروس شروع کرده اند که همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد لباس بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا با حضور در حوزه هنری خراسان شمالی با تعدادی از بانوان هنرمند تصویرساز، نویسنده، طراح و عکاس استان با آثار و تولیدات هنری آنها آشنا شد.
وی به سلامت گذشتن انقلاب از توطئه‌های بیشمار دشمنان را از برکات جنگ عنوان کرد و افزود: جنگ برای اهلش سخت نبود، رزمندگان با داشتن روحیه ایثار و رشادت توانستند روز‌های سخت جنگ را تبدیل به فضایی روحانی و معنوی کنند که تحمل آن سهل و آسان شود.
اکرم صدیقی رئیس حوزه هنری استان، ضمن خوش‌آمد گویی و تشکر از حضور ارزشمند نماینده ولی فقیه و بانوان هنرمند، بیان کرد: نگاه ریزبین و حساس بانوان منجر به خلق دیدگاه نو در تولید آثار هنری می‌شود که باید به تربیت و تقویت آن بپردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است