Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@12:15:17 GMT

۷۰ کاروان شادی در اهواز به حرکت در می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۵۷۹

۷۰ کاروان شادی در اهواز به حرکت در می‌آید

حجت‌الاسلام جزایری گفت: به‌مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) بیش از ۷۰ کاروان شادی در کلانشهر اهواز از ابتدای شب نیمه شعبان و تا روز ولادت حضرت حجت (عج) به حرکت در می‌آید.

«حجت‌الاسلام سید علی جزایری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به‌مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) بیش از ۷۰ کاروان شادی در کلانشهر اهواز از ابتدای شب نیمه شعبان و تا روز ولادت حضرت حجت (عج) به حرکت در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دستار ویژه شهردار اهواز در امور فرهنگی عنوان کرد: حرکت کاروان‌های شادی در سطح شهر تنها با هدف افزایش سطح نشاط معنوی و کاهش سختی‌های در خانه ماندن است و این کاروان‌ها هیچ‌گونه توقفی در سطح شهر ندارند تا به‌ صورت محله محور حرکت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه نورافشانی، پخش سرود و مداحی، از جمله مهم‌ترین اقدامات این کاروان شادی خواهند بود اضافه کرد: سعی شده با توجه به شرایط موجود این اقدامات با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت صورت گیرد.

 

حجت‌الاسلام جزایری تصریح کرد: کلانشهر اهواز ظرفیت‌های بسیاری بالای برای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی دارد که امید می‌رود در سال پیش رو بتوانیم بخش اعظم این ظرفیت‌ها را شناسایی و استفاده کرد.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام جزایری شهرداری اهواز کاروان شادی کاروان شادی ولادت حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اعزام ۱۳۸۸ کاروان سلامت و ارائه خدمات دارویی و درمانی رایگان به مردم مناطق محروم روستایی و محلات کمتر برخوردار شهری در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اعزام کاروان سلامت اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات داوطلبانه و سلامت محور به ساکنان مناطق محروم و دور از دسترس خدمات پزشکی و درمانی، در طول سال گذشته ۱۳۸۸ کاروان سلامت این سازمان به مناطق دورافتاده و کم برخوردار اعزام شدند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ و با کمک اعضا، داوطلبان، خیرین و حامیان، ۸۴۰ کاروان سلامت به مناطق جامعه هدف اعزام شد و در سال ۱۴۰۲ شاهد رشد ۶۵ درصدی این خدمت در سراسر کشور بودیم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: کاروان‌های سلامت با نقش آفرینی داوطلبانه پزشکان متخصص و عمومی، پیراپزشکان، کارشناسان مامایی و پرستاری سال گذشته به ۲۱۹ هزار و ۶۱۸ نفر در مناطق کم‌برخوردار سراسر کشور، خدمات رایگان ارائه کردند.

وی ادامه داد: با مشارکت خیرین و داوطلبان سراسر کشور، در حاشیه برگزاری این کاروان‌های سلامت ۳۱ هزار و ۲۴ بسته معیشتی تهیه و تأمین و بین نیازمندان توزیع شد.

سلیمی از مشارکت ۱۴ هزار و ۶۶۸ داوطلب در برگزاری و اعزام کاروان‌های سلامت سال ۱۴۰۲ خبر داد و با قدردانی از این مشارکت فعال و اثربخش تصریح کرد: ارزش ریالی خدمات سلامت محور و معیشت محور کاروان‌های یاد شده بیش از ۴۵۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال است.

کد خبر 739980

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم
  • تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)
  • راه‌اندازی کاروان شادی نوروزی در کرمان + تصاویر
  • کشته شدن ۵ تبعه چین در حمله انتحاری در پاکستان
  • ۵ تبعه چین در حمله انتحاری در پاکستان کشته شدند
  • ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد
  • حرکت کاروان شادی ویژه میلاد امام‌حسن (ع) در محلات مشهد