Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:23:49 GMT

غربالگری ۹۹درصد از مردم اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۶۰۸

غربالگری ۹۹درصد از مردم اسدآباد

دکترمخصوصی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه میانگین آمار بهبودی و ترخیص بیماران کرونایی در سطح کشور بین۸۰تا۸۵درصد است، گفت: این آمار در اسدآباد ۹۲درصد و بالاتر از میانگین کشوری است.

او افزود:در اسدآباد علاوه بر اقدامات انجام شده برای بیمار، نزدیکان مبتلایان نیز غربالگری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد سن پیک ابتلا در اسدآباد۳۰تا۴۰ و ۶۰تا۷۰ سال اعلام کرد و ادامه داد: ۵۸درصد مبتلایان به کرونا در اسدآباد خانم و ۴۲درصد نیز آقا بوده است.

دکتر مخصوصی تاریخهای۱۳اسفند،۲۰اسفند و ۵فروردین را بالاترین پیک مراجعه‌ی همشهریان به بیمارستانبیان کرد.

او اظهار داشت: در۲۵روز اخیر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد موفق به کسب رتبه دوم در زمینه غربالگری در کشور شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه همه مادران باردار در این شهرستان غربالگری شده اند اضافه کرد: در این زمینه ۶۸۸ مادر باردار غربالگری شده اند که مورد مثبتی در این تعداد اعلام نشد.

او با اشاره به رعایت نکات بهداشتی، گفت: درصورت عدم رعایت ماندن در خانه تا چندروز آینده یک پیک سنگین دیگر نیز خواهیم داشت.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی غربالگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز رحیمی در استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: خوشبختانه در دولت مردمی و تا کنون بیش از سه هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت رسانی شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت همچنین تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان وجود دارد و مردم متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌