Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:13:08 GMT

چگونگی تکنولوژی VAR در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۶۱۵

چگونگی تکنولوژی VAR در لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه الشرق قطر خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد با استفاده از اطلاعات کشور قطر، تکنولوژی کنم داور ویدیویی را در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته رسانه‌های عربستانی خبر دادند که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد تکنولوژی VAR را از مرحله حذفی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باتوجه به این که در غرب آسیا تنها دو کشور این فناوری را در اختیار دارند، شبهات زیادی در این باره وجود داشت و بسیاری هم این خبر را شایعه قلمداد کردند اما امروز روزنامه الشرق قطر گفتگویی با رئیس کمیته داوران قطر انجام داده که نشان می‌دهد این خبر درست بوده است.

 

ناجی گویینی مدیر گروه داوری فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرده که AFC پیشنهاد همکاری به این فدراسیون را داده تا به این شکل VAR را در فوتبال آسیا گسترش بدهند. او همچنین اعلام کرد که برای کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد برای اولین بار این تکنولوژی را در لیگ قهرمانان استفاده کند و نه فقط در قطر بلکه در دیگر نقاط قاره نیز اعمال خواهد شد.

 

وی افزود: در هفته های آینده و به خصوص بعد از پشت سر گذاشتن بحران کرونا، جزئیات بیشتری از این موضوع را منتشر خواهیم کرد و درباره چشم انداز جامع آن صحبت می‌کنیم و همچنین پیشنهاد خود را به فدراسیون ها ارسال خواهیم کرد.

ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال