Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@15:29:17 GMT

۴۵ زندانی ایلام مشمول عفو رهبر انقلاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۸۴۳

۴۵ زندانی ایلام مشمول عفو رهبر انقلاب شدند

سرپرست زندان‌های ایلام گفت: 45 زندانی استان ایلام مورد عفو رهبر انقلاب در ماه مبارک رجب قرار گرفته و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

توفیق مهدی زاده سرپرست زندان‌های ایلام ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: پیرو عفو مقام معظم رهبری مدظله العالی در ماه مبارک رجب، ۴۵ زندانی استان ایلام آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: استفاده از تسهیلات قضایی و عفوهای عمومی و موردی برای زندانیان دارای شرایط، به شکل قابل توجهی از جمعیت کیفری می‌کاهد و این مهم در کاهش رفتارهای آسیب زای زندانیان، ثبات امنیت زندان، پیشبرد اهداف والای سازمانی و توسعه اقدامات بازپرورانه بسیار موثر است.

سرپرست زندان‌های ایلام ادامه داد: در حال حاضر نیمی از محکومین استان در مرخصی به سر می‌برند و با تعامل مطلوب مراجع قضایی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این مرخصی‌ها تمدید خواهد شد.

وی بیان داشت: امنیت در زندان‌بانی اسلامی بسیار حائز اهمیت است و لازمه ثبات این مهم، دقت و حساسیت در اجرای امورات، بررسی تجهیزات امنیتی بخصوص دوربین‌های مدار بسته، حفاظت فیزیکی و شناسایی مکان‌های آسیب زا، کنترل دقیق مبادی ورودی، کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندانیان و ... است.

وی بیان داشت: لازمه اجرای اقدامات تربیتی، برقراری و ثبات امنیت است که با برنامه ریزی هدفمند و منسجم در جهت پیشبرد اهداف والای سازمانی سوق داده می‌شود.

مهدی زاده گفت: زندان‌بانی شغل خطیر و مسئولیتی بسیار سنگین است که سنگربانان اصلاح و تربیت به دوش می‌کشند.

وی گفت: طبق اصول و برنامه‌های تدوینی فرایند اصلاح و تربیت را پیش خواهیم برد و در راستای تحقق هرچه بهتر برنامه‌های بازپرورانه تلاش خواهیم کرد.

 

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ایلام زندان عفو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قابل‌تامل عضو دفتر رهبری درباره جنجال حجاب | تصویر

سیدمهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در یادداشتی مهم در شبکه اجتماعی ایکس ضمن بازنشر بخشی از بیانات رهبری درباره حجاب نوشت؛

رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی است...منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارداین کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پی نوشت: به تازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • ناامنی عربستان برای تماشاگران فوتبال؛ 100 بازداشتی و 12 زندانی!
  • حکومت سابق داعشی ها را فراری داده است
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره گشت ارشاد و حجاب
  • طالبان:حکومت سابق افغانستان زمینه فرار داعشی‌ها را فراهم کرد
  • پیام قابل‌تامل عضو دفتر رهبری درباره جنجال حجاب | تصویر
  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه