Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@04:22:22 GMT

واکنش جودوکار طلایی المپیک به تعویق بازی های توکیو

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۹۴۰

واکنش جودوکار طلایی المپیک به تعویق بازی های توکیو

جودوکار طلایی فرانسه در ۲ دوره المپیک گفت: تعویق بازیهای ۲۰۲۰ به برابری و عدالت منجر می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تدی راینر قهرمان ۲ دوره المپیک در رشته جودو معتقد است برگزاری بازی های توکیو در سال 2021، بعد از تعویق آن به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت یک سال به تعادل و برابری ورزش منجر می شود.

این جودوکار فرانسوی دارنده مدال طلای سنگین وزن مردان در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو پس از اعلام دولت از 17 مارس در خانه تمرین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این باره اظهار داشت: چرا بعضی ها عصبانی می شوند که المپیک به تعویق افتاد؟ مردم می میرند. شما باید به همه ورزشکاران یک فرصت عادلانه بدهید. در آن لحظه (در صورت برگزاری المپیک در سال ۲۰۲۰) همه ورزشکاران مساوی نبودند.

این قهرمان المپیک خاطرنشان کرد: یک سال منتظر ماندن پایان جهان نیست، فقط باید صبور باشیم. ۲ روز قبل از اعلام قرنطینه، می دانستم این اتفاق می افتد به همین دلیل از نظر ذهنی خودم را آزاد کردم. من اتاقی را در نظر گرفته و ۲ بار در روز غیر از شنبه ها تمرین می کنم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک فرانسه عدالت جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم‌ملی کشتی به حذف تیلور

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد شکست تیلور در انتخابی آمریکا و غیبتش در پاریس، به آرامش روانی تیم به دلیل پایان تمرکز بیش از حد تئوریسین‌ها و کارشناسان روی کشتی یزدانی-تیلور کمک خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، درحالیکه هنوز ملی‌پوش وزن 86 کیلوگرم ایران برای حضور در مسابقات المپیک پاریس مشخص نشده، با برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، آرون بروکس نماینده این وزن آنها در بازی‌های المپیک شد.

این کشتی‌گیر که سال 2023 قهرمان امیدهای جهان نیز شده بود، توانست طی دو کشتی از سد دیوید تیلور آمریکایی بگذرد.

به این ترتیب از بین حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هر کشتی‌گیری که در وزن 86 کیلوگرم ایران راهی المپیک شود، تیلور انتظارش را نخواهد کشید و این بار باید با ملی‌پوش جوان و جدید آمریکایی‌ها مبارزه کند.

محسن کاوه که به تازگی از مسابقات کسب سهمیه بیشکک بازگشته، در این رابطه گفت: خوشحالی ما از این بابت است که حساسیتی که تا امروز روی موضوع مبارزه با تیلور ایجاد شده بود، از بین می‌رود و باری از دوش تیم برداشته خواهد شد. مسئله این نبود که از آمریکا تیلور، بروکس یا والنسیا می‌آیند که ما باید برای مصاف با هر حریفی آماده باشیم، مسئله اصلی پایین آمدن بار روانی تیم است. اینکه همه تیلور را آنالیز می‌کردند و کارشناس و تئوریسین شده بودند، غیبت تیلور در پاریس، به آرامش تیم ما کمک خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفندهای طلایی برای پایان دادن به اختلافات و درگیری های زناشویی
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • واکنش سرمربی تیم‌ملی کشتی به حذف تیلور
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم
  • خداحافظی دیوید تیلور از تشک کشتی و ورود به MMA؛ خبری از پایان طلایی نیست!