Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:57:09 GMT

شش مسئول جدید سازمان بسیج مستضعفین منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۹۴۵

شش مسئول جدید سازمان بسیج مستضعفین منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تودیع و معارفه چند تن از مسئولین سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز چهارشنبه با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن رضویه این سازمان برگزار شد.

در این مراسم خواهر پاسدار بیابانی به عنوان مسئول سازمان بسیج جامعه زنان، تقی رضایار مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان، سرهنگ پاسدار فرمانی مسئول دبیرخانه اشراف کلی، سرهنگ پاسدار جافری مسئول مرکز فرماندهی و کنترل، سرهنگ پاسدار پارسایی مسئول حوزه ریاست سازمان و سرهنگ پاسدار شکوهی نیا مسئول مرکز خدمات کارکنان منصوب و از زحمات مسئولین قبلی این رده‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4895483 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین سردار سلیمانی سازمان بسیج ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی حسن روحانی علی لاریجانی ایالات متحده آمریکا ایران سال جهش تولید هیئت دولت سپاه پاسداران حجت الاسلام حسن روحانی مجلس یازدهم سید عباس موسوی اسحاق جهانگیری سرهنگ پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای جدید پلیس فتا و پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی معرفی شدند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با صدور حکمی روسای جدید پلیس فتا و پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی را منصوب کرد.

سردار علی محمدی با صدور حکمی، سرهنگ اکبر محمدجعفری را به عنوان رئیس پلیس فتا استان منصوب و معرفی و از خدمات سرهنگ محمودی رئیس پیشین قدردانی کرد.

همچنین با صدور حکمی سرهنگ حسین امیدی به عنوان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان منصوب و معرفی و از خدمات و اقدامات شایسته سرهنگ اکبر محمدجعفری رئیس سابق این پلیس قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • روسای جدید پلیس فتا و پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد
  • عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی