Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین، رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه دولت اعلام کرد: ۴ میلیون نفر می توانند بین یک تا دو میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه استفاده کنند و بازپرداخت این تسهیلات از محل یارانه های پرداختی است . 

 وی در خصوص پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به تمامی یارانه بگیران نیز گفت: در حال حاضر ۲۳ میلیون خانوار دریافت کننده یارانه در کشور وجود دارد و آقای رییس جمهور اعلام کرده است که تمامی این افراد می توانند درخواست دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی را ارائه دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 نوبخت در توضیح شرایط ثبت نام گفت: سرپرست خانوار می تواند از شارژ یک میلیون تومانی استفاده کند ، البته هیچ نیازی به مراجعه به بانک نیست و تنها سرپرست خانوار در سایت هدفمندی یارانه ها می تواند موافقت خود را با دریافت این مبلغ اعلام کند . 

 به گفته وی یارانه پرداختی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به افراد ضمانت تسهیلات اعطایی برای بانک ها خواهد بود . به گفته وی کارمزد این تسهیلات نیز ۱۲ درصد خواهد بود . این اعتبار شارژ شده برای خرید کالا و خدمات قابل استفاده خواهد بود.اقساط این تسهیلات از محل یارانه پرداختی به افراد پس از دوره تنفس اعلامی کسر خواهد شد. 

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1374354

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هدفمندسازی یارانه ها یارانه توزیع نقدی یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی میزان پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۹۵۳ نفر در «سامانه» ثبت‌نام کردند. از متقاضیان ثبت نام شده یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۴۵۲ نفر حائز شرایط اولیه شدند و از این تعداد ۹۹۱ هزار و ۶۵۸ متقاضی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه معرفی شدند.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: طبق آمارها، تسهیلات پرداخت شده توسط بانک‌ها به متقاضیان وام ودیعه به تعداد ۴۳۸ هزار و ۵۵۸ فقره است که با توجه به فصل نقل و انتقالات، انتظار داریم تا این میزان افزایش یابد و تعداد بیشتری از مردم بتوانند از این امکان برای فراهم کردن مسکن مناسب خود و خانواده استفاده کنند. بانک‌ها طبق بخشنامه شرایط پرداخت وام ودیعه را تسریع بدهند.

وی توضیح داد: به تازگی گزارش‌هایی به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده که بر اساس آن، برخی از شعب، مدارک مازاد از بخشنامه از متقاضیان تسهیلات ودیعه طلب می‌کنند و حتی استعلام‌هایی را مجدداً بعد از حائز شرایط شناخته شدن متقاضی می‌خواهند که این موارد مورد تأیید وزارت راه و شهرسازی نیست. تمامی شعب بانک باید بر اساس بخشنامه پیش بروند و مدارک و استعلاماتی خارج از بخشنامه از متقاضیان طلب نکنند.

کد خبر 6084633 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد