Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@13:19:20 GMT

امام جمعه همدان: امنیت کشور مرهون وزارت اطلاعات است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۹۹۷

امام جمعه همدان: امنیت کشور مرهون وزارت اطلاعات است

حجت‌الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل اطلاعات همدان افزود: وزارت اطلاعات به عنوان نهادی مهم با برخورداری از وجود انسان‌هایی مومن ، متعهد و توانمند در برابر دشمنان موفق بوده است.

وی با تبریک سالروز میلاد خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: حضرت مهدی (عج) امید مستضعفان جهان است و همه باید با دعا به درگاه خداوند متعال فرج آن امام را از خداوند بخواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه همدان با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز سرباز گمنام گفت: برخورداری از نعمت امنیت بزرگترین موهبتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته و یکی از اساسی‌ترین جایگاه‌ها در ساختار امنیتی کشورمان، از آنِ وزارت اطلاعات است که در کنار و همکاری سایر نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی این نعمت بزرگ را به مردم هدیه داده است. 

 وی با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب که وزارت اطلاعات را چشم بینا و بیدار نظام اسلامی توصیف فرموده اند، بیان کرد: وزارت اطلاعات با استفاده از ظرفیت های مردمی و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در این عرصه پیچیده و جنگ اطلاعاتی موفق بوده است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه کارکنان اطلاعات با توجه به انجام خدمات بسیار بزرگ حتی نامی از یک فرد از آن‌ها هم در اذهان جامعه باقی نیست افزود: در کنار همه شهدای عزیز یاد و خاطره شهدای وزارت اطلاعات را گرامی می داریم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استفاده از ظرفیت امام زمان جامعه ملت ایران وزارت اطلاعات بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل اصلی تمام مشکلات و فساد‌های عالم آمریکا است

آیت الله سید کاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با بیان اینکه عامل اصلی تمام مشکلات، گرفتاری‌ها و فساد‌های عالم آمریکا است و بقیه کشور‌ها از او پیروی می‌کنند گفت: رژیم صهیونیستی به تنهایی کاری از دستش بر نمی‌آید و جنایت‌هایی که انجام می‌دهد با حمایت و پشتیبانی آمریکایی‌هاست.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: رای بسیار بالای مردم به نظام جمهوری اسلامی در روز ۱۲ فرودین سال ۵۸ برای دنیا غیرقابل تصور و و غیرقابل باور بود و حضرت امام (ره) با رهبری خود، توانست جامعه اسلامی را در راستای ایجاد نظام جمهوری اسلامی همراه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: این ایام بهترین زمان طلب عفو، بخشش، استغفار و خاصه دعا از درگاه خداوند است.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: در این ایام سرنوشت یک ساله انسان رقم می‌خورد و فرصت خوبی است تا از خداوند بخواهیم بهترین‌ها را برای ما در نظر بگیرد.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین با گرامیداشت سالروز ارتحال آیت‌الله بروجردی، گفت: وی در دوران زندگی‌اش که همزمان با حکومت رضاخان بود، یک عالم مبارز و مخالف با جریانات رضاخانی بود.

وی افزود: آیت‌الله بروجردی در واقع شخصیت بزرگ عالم ربانی، مرجع عالیقدر در مرکزیت شیعه بود و خدمات ارزشمندی به عالم اسلام و تشیع داشت.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • قطعنامه شورای امنیت شکستی بزرگ برای امریکا و اسراییل
  • عامل اصلی تمام مشکلات و فساد‌های عالم آمریکا است
  • شعار سال با نگاه بومی و منطقه‌ای عملیاتی شود
  • تولید ثروت توسط مردم؛ راه حل نخست در تحقق شعار سال
  • سند رسوایی مدعیان حقوق زن، ۳۲ هزار زن و کودک شهید غزه
  • ایران تنها کشوری است که با فریاد رسا «مرگ بر آمریکا» را اعلام می‌کند
  • بزرگ‌ترین نعمت خداوند برای بشریت در شب‌های قدر نازل شده است
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • امنیت کشور مرهون رشادت جوانان ما در مرزهاست
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات