Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: براساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی، غلظت آلودگی‌های هوا در شهر کرمان در ساعات پایانی امشب غلیظ‌ تر خواهد شد.

"مرجان شاکری" در گفت‌وگو با ایسنا، به آخرین وضعیت جوی استان کرمان و میزان غلظت گرد و غبار در ساعات آینده اشاره کرد و گفت: طبق پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان یک پایداری جوی در استان در حال رخ دادن است و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، در ساعات آینده شاهد افزایش وزش باد خواهیم بود بنابراین تا روز شنبه 23 فروردین ماه استان با پدیده گرد و غبار دست و پنجه نرم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز شرق استان کرمان درگیر پدیده افزایش غلظت گرد و خاک نبود، تصریح کرد: پیش بینی می کنیم از ساعات پایانی امروز شرق استان کرمان نیز با مشکل خیزش گرد و غبار مواجه شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان در پاسخ به این سوال که غلظت گرد و غبار شهر کرمان چه زمانی کاهش پیدا خواهد کرد؟ گفت: این پدیده پایدار است. البته تابش نور خورشید سبب می‌شود مقداری غلظت آلودگی کم شود اما این کاهش غلظت نیز بستگی به آن دارد که وزرش باد جدیدی را شاهد نباشیم و کانون های جدید ریزگرد فعال نشوند.

وی عنوان کرد: براساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی، غلظت آلودگی‌های هوا در شهر کرمان در ساعات پایانی امشب غلیظ‌ تر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلودگی هوا محیط زیست اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی ساعات پایانی غلظت آلودگی گرد و غبار شهر کرمان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هواشناسی هرمزگان؛ طی امروز و روزهای آینده در استان هرمزگان آسمان صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر در مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان رگبار موقتی باران و رعد و برق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در پاره‌ای نقاط مرکزی نیز وقوع رگبارهای موقتی دور از انتظار نخواهد بود، ضمن اینکه تند باد لحظه‌ای و گردوخاک و کاهش موقتی دید افقی نیز محتمل خواهد بود.

دریا طی روز جاری تا ظهر سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه، با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی متلاطم خواهد بود. همچنین در ساعات بعدازظهر و شب در محدوده تنگه هرمز با توجه به افزایش ابرناکی، افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

توصیه می‌شود شناورهای سبک احتیاط‌های لازم معمول دارند و در ساعات بعد از ظهر و شب از تردد شناورهای سبک در محدوده تنگه هرمز خودداری شود.

طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه سامانه همرفتی در ارتفاعات استان بویژه منطقه حاجی آباد تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

به لحاظ دمایی، طی روز جاری و فردا در مناطق شرقی استان افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

کد خبر 6085121

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • ساعات کار طولانی در جوانی احتمال افسردگی و بیماری در میانسالی را افزایش می‌دهد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان