Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در پاریس عنوان کرد: ایران امروز شاهد جلوه‌های زیبا و برگ‌های زرینی از تلاش مردمی در مبارزه با کرونا است و همدلی و همراهی علیرغم همه تحریم‌ها، قدرت و توان ملی را افزون می‌کند.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس٬ بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس در اظهاراتی که در صفحه توئیتر سفارت ایران در فرانسه منتشر شد٬ عنوان کرد: «ایران امروز علیرغم نقدو نظرهای گوناگون و رایج، شاهد جلوه‌های زیبا و برگ‌های زرینی از تاریخ «آمدگان و ناآمدگان» از سعی و تلاش مردمی در مبارزه با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وی افزود: «همدلی، همراهی و هم افزایی علیرغم تمامی تحریم‌ها و فشارهای همه جانبه حداکثری، قدرت و توان ملی را افزون خواهد ساخت.»

به گزارش فارس٬ سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس ۱۲ فروردین ماه نیز طی اظهاراتی عنوان کرده بود: همگان امروز دیگر می‌دانند مقابله با ⁧‫کرونا‬⁩ نیازمند یک همبستگی فرامرزی و جهانی است. 
‏وی افزود: این اپیدمی، خاص یک کشور و یا یک قاره نیست. امروز در جهان مضطرب کرونایی، زمانه، زمان تحریم، زورگویی و تسویه حساب‌های سیاسی نیست. 
‏قاسمی خاطرنشان کرده بود: نگارش، روایت و قضاوت تاریخ برای آیندگان آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهرام قاسمی سفیر ایران در پاریس کرونا فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمایی از بلندترین آبشار ایران در شمال کشور (فیلم) نمایی دیدنی از طولانی‌ترین رود در ایران (فیلم) گیلان؛ مهد زیبایی‌های طبیعی ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره