Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@15:19:58 GMT

ماجرای حضور خواننده جدید در «پایتخت»

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۲۰۷

ماجرای حضور خواننده جدید در «پایتخت»

سرپرست گروه «آوای تبری» که در ساخت موسیقی «پایتخت۶» بخش نوازندگی کار را به عهده داشتند، از تجربه حضور یک خواننده جدید در تیتراژ فصل ششم و علاقه‌مندی به انتشار آلبوم این سریال سخن گفت.

به گزارش شریان نیوز،سید جلال محمدی نوازنده دوتار و سرپرست گروه موسیقی «آوای تبری» مازندران که طی فصل‌های مختلف تولید سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و آهنگسازی آریا عظیمی‌نژاد با این مجموعه همکاری مستمر داشته است، ضمن اشاره به شرایط اجرای موسیقی این سریال گفت: بسیار خوشحالم که در ساخت موسیقی مجموعه ششم سریال «پایتخت» فضای همکاری با آریا عظیمی‌نژاد پیش آمد و ما توانستیم در این سریال نیز به عنوان گروه اجرایی نوازندگان حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بنده در بخش انتخاب خوانندگان موسیقی متن و تیتراژ هم همکاری‌هایی داشتم که از آن جمله می‌توان به حضور زمان شکارچیان، فرزند استاد شکارچیان از هنرمندان پیشکسوت موسیقی منطقه مازندران اشاره کنم که در این قسمت به عنوان خواننده جدید تیتراژ حضور داشت.

حکایت انتخاب یک خواننده جدید

این نوازنده دوتار که در حوزه انتخاب خوانندگان محلی سریال نیز به‌عنوان مشاور در کنار آریا عظیمی‌نژاد فعالیت می‌کرد درباره انتخاب زمان شکارچیان به‌عنوان خواننده جدید تیتراژ این مجموعه بیان کرد: زمان شکارچیان از جمله هنرمندانی است که در سری جدید به گروه اجرایی ملحق شد. او فرزند استاد ارزمون شکارچیان از هنرمندان پیشکوست و نام‌آور موسیقی منطقه مازندران است که طی سال‌های گذشته خدمات شایان توجهی را به موسیقی این منطقه ارائه کرده است.

وی افزود: این نکته را هم بگویم که از ابتدا زمان شکارچیان تمایل چندانی برای همکاری با ما نداشت و معتقد بود که به دلیل بی‌مهری‌هایی که در قبال خدمات قابل توجه پدرش روا شده تمایلی برای حضور در عرصه موسیقی ندارد. اما بالاخره بنده موفق شدم تا او را مجاب به حضور در موسیقی کنم. در همان ابتدا وی را با گروه تبری آشنا کرده و بعد از اینکه وی در کنسرت‌های تهران و ساری ما توانست رضایت مخاطب را فراهم کند و استعداد ناب خود را در این زمینه نمایان کند. رفته رفته به عنوان یک خواننده خوب در منطقه معرفی و در نهایت به عنوان خواننده جدید تیتراژ سریال پایتخت ۶ انتخاب شد.

ما به دلیل درگیری آریا عظیمی‌نژاد در برنامه «عصر جدید» مجبور بودیم دائم بین تهران و شمال در رفت و آمد باشیم اما خوشحالیم که این سختی‌ها توانسته در بخش موسیقی به دل مخاطب بنشیند. محمدی افزود: خوشبختانه بعد از اینکه آریا عظیمی‌نژاد، عوامل مجموعه پایتخت و سازمان صدا و سیما پذیرفت که وی به‌عنوان خواننده تیتراژ سریال انتخاب شود، ماجرا به گونه‌ای رقم خورد که علی‌رغم برخی مخالفت‌ها از سوی برخی هنرمندان، مخاطبان استقبال خوبی از موسیقی و تیتراژ سریال به عمل آورند.

وی افزود: کما اینکه ما در چارچوب موسیقی سریال از خواننده‌هایی چون استاد اسحاقی، عماد محمدی و سید احمد حسینی نیز استفاده کردیم که مجموعا در موسیقی متن سریال توانست روی شنوندگان تاثیر خوبی داشته باشد. البته ما به دلیل درگیری آریا عظیمی‌نژاد در برنامه «عصر جدید» مجبور بودیم دائم بین تهران و شمال در رفت و آمد باشیم اما خوشحالیم که این سختی‌ها توانسته در بخش موسیقی به دل مخاطب بنشیند.

منبع: شریان

کلیدواژه: عنوان خواننده آریا عظیمی نژاد زمان شکارچیان خواننده جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران روز ۸ فروردین ۱۳۸۸ با سرمربیگری علی دایی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ به مصاف عربستان رفت و شکست تلخی را مقابل این تیم متحمل شد و امروز هم سالگرد همان بازی تاریخی است. یکی از نکات مهم این مسابقه حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت در ورزشگاه آزادی بود که حواشی زیادی را در پی داشت. علی دایی در سال‌های اخیر بارها مدعی شده که افرادی خارج از فدراسیون فوتبال در برکناری‌اش از هدایت تیم ملی نقش داشتند و معتقد است راه ندادن احمدی‌نژاد به رختکن تیم ملی یکی از دلایل مهم برکناری او بوده است.

در طرف مقابل اما علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال کاملا منکر این ماجرا شده و می‌گوید احمدی‌نژاد اصلا قصد حضور در رختکن را نداشته است. با این حال او هم تایید کرد که برکناری دایی از بالا ابلاغ شد و تصمیم فدراسیون فوتبال نبود.

کفاشیان چندی پیش در گفت و گو با خبرآنلاین درباره این ماجرا صحبت کرد: «نه آقای احمدی نژاد نمی خواست به رختکن برود. خود او خیلی فوتبالی بود و به بازیکنان زیاد می‌رسید. من یادم نمی‌آید که قصد چنین کاری را داشته باشد و انقدر فوتبالی بود که درک این را داشته باشد بین دو نیمه نباید به رختکن برود. ما باختیم و تمام شد و بعد بازی داشت به من و آقای علی آبادی دلداری داد که ناراحت نباشید بازی برد و باخت دارد. حتی زمانی که معاون سازمان تربیت بدنی بودم و آقای احمدی‌نژاد شهردار بود، در بازی با بحرین ما در ورزشگاه آزادی حضور داشتیم. من هم اصلا شناختی از فوتبال نداشتم. چون آقای مهرعلیزاده و احمدی‌نژاد باهم مشکل داشتند، احمدی‌نژاد کنار من نشست. در طول ۹۰ دقیقه بازی ایشان مدام در حال صحبت بود که باید این بازیکن را تعویض کند و مدام بازی را تحلیل می‌کرد. بعد من آن بازیکن را اصلا نمی‌شناختم.»

او در خصوص اخراج دایی و ادعای او در خصوص دخالت‌های بیرونی گفت: «بله به نوعی این جمله درست است. البته هیئت رئیسه این انتخاب را مصوب کرد، می توانستیم نکنیم. انتخاب من آقای کلمنته بود و نظرم سرمربی خارجی بود. هر کس یک حرفی را میزد و من تازه آمده بودم و گیج بودم. این واقعیت است که آقای علی آبادی و احمدی نژاد برای آمدنش از علی دایی حمایت کردند و در رفتنش هم چنین اتفاقی افتاد.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888760

دیگر خبرها

  • 4 عکس جدید از «رحمت الله امینی شالیکار هزار جریبی» سریال پایتخت در دنیای واقعی
  • واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران | جزییاتی آخرین حضور این خواننده در زادگاهش
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • معین پنهانی به ایران آمده است؟
  • معین پنهانی به ایران آمده؟
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • بازدید فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب از ایستگاه رادار تاکتیکی زرینه رود
  • (ویدئو) حضور جنجالی رپر دنیای موسیقی زیرزمینی در صداوسیما
  • (ویدئو) حضور جنجالی رپری دنیای موسیقی زیرزمینی در صداوسیما