Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@14:01:44 GMT

کرمان| سپاه برای کمک به مردم منتظر دستورالعمل نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۲۳۱

کرمان| سپاه برای کمک به مردم منتظر دستورالعمل نیست

معاون سپاه استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه برای کمک به مردم منتظر دستورالعمل نیست گفت: هر جا برای کمک منتظر دستورالعمل ماندیم روز آخر سپاه و بسیج است. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ سیاوش مسلمی ظهر  امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حدود 18 سال در بسیج دانشجویی فعالیت داشتم و کار در این مجموعه بسیار شورانگیز و پرخاطره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قدر دوران فعالیت‌های جهادی را بدانید گفت: خدمت جهادی برکات زیادی دارد که امیدوارم این خیرات و برکات در زندگی دانشجویان بسیجی جاری و ساری باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با ابراز اینکه جامعه هدف بسیج دانشجویی نیز بسیار ارزشمند است بیان کرد: آنچه که امروز بسیج دانشجویی در رده‌های مختلف باید توجه کند جدا کردن مدیریت سپاه و بسیج دانشجویی است.

وی با عنوان اینکه در دانشگاه نمی‌شود مدیریتی اعمال کرد که در یک مجموعه نظامی وجود دارد گفت: اخلاص، صبر و توکل در مدیریت بسیج دانشجویی باید دیده شود.

مسئول جدید بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان منصوب شد110 کارگاه تولید ماسک در سطح استان کرمان توسط بسیجیان راه‌اندازی شدفرمانده سپاه کرمان: لوازم خانگی اهدائی سپاه نیمه شعبان در مناطق سیل‌زده کرمان توزیع می‌شود

مسلمی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی اخلاص در عمل داشت که در قلوب مردم راه یافت یادآور شد: حاج قاسم از افرادی بود که حتما باید از او حفاظت کامل می‌شد اما شخص حاج قاسم اعتقادی به این موضوع نداشت و هیچ وقت از مردم فرار نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه بسیج یعنی اخلاص کامل در عمل و همه ما خدمتگزار به مردم هستیم افزود: تمام ابهت سپاه به‌واسطه اتصال به مردم است و از این متصل بودن به مردم افتخار می‌کند و یک بسیجی باید درد مردم را داشته باشد و رمز پیروزی و بالندگی سپاه نیز همین با مردم بودن است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه برای کمک به مردم منتظر دستورالعمل نیست گفت: هر جا برای کمک به مردم منتظر دستورالعمل و دستور ماندیم آن روز، روز آخر سپاه و بسیج است.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری از وظایف اصلی بسیج دانشجویی است ادامه داد: از شاخصه‌های دانشجو و بسیج دانشجویی مطالبه‌گری بوده و این مطالبه‌گری در بین دانشجویان نباید فراموش شود و باید درد مردم را بگویند.

مسلمی با تاکید بر اینکه برخی از دانش‌ها مانند سیاست و بصیرت را باید بیاموزیم و از درس‌های مهم حادثه کربلا سیاست و بصیرت است گفت: اگر افرادی که نماز شبشان ترک نمی‌شد بصیرت داشتند مقابل امام زمان خود نمی‌ایستادند.

وی با ابراز اینکه یک دانشجو باید بصیرت‌افزایی، امام زمان شناسی خود را افزایش بدهد بیان کرد: مردمی بودن ما را به هدف می‌رساند و فاصله از مردم ما را به آرمان الهی انقلاب نمی‌رساند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به معرفی مسئول جدید بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فردی که در سپاه مسئولیت می‌گیرد در حقیقت از سنگری به سنگر دیگر منتقل شده است.

وی با بیان اینکه برای هر فعالیت نیاز به برنامه و شناخت کامل از موضوع است افزود: بسیج دانشجویی کرمان یک مجموعه پویا و فعال است و امیدواریم این پویایی ادامه داشته باشد.

در این آیین سرهنگ رضا اسماعیل‌کاخ مسئول جدید بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امام(ره) آینده کشور را دید و دستور تشکیل بسیج دانشجویی را داد و اولویت بسیج دانشجویی کادرسازی انقلاب اسلامی است.

مسئول جدید بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: استان کرمان زادگاه سیدالشهدای مقاومت است و راه مقاومت ادامه دارد.

وی با عنوان اینکه از برنامه‌های اصلی بسیج دانشجویی تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی است گفت: رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای فرمودند حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب است.

اسماعیل‌کاخ با تاکید بر اینکه ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی سراسر درس است ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی مقدس برای دانشجویان بسیجی است.

به گزارش تسنیم در این مراسم از خدمات ناصر بهروز مسئول سابق بسیج دانشجویی تجلیل و رضا اسماعیل‌کاخ به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ثارالله استان کرمان حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانی‌های مهمان‌نواز منتظر میهمانان نوروزی هستند

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به آماده‌باش کرمان و مردم میهمان‌نوازش برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط آب و هوایی کشور، استان کرمان در ایام نوروز ۱۴۰۳ مسافران و میهمانان زیادی داشته باشد. - اخبار استانها -

سعید شاهرخی در گفت و گو با تسنیم، با اشاره به تشکیل 14 جلسه ستاد تسهیل سفر در استان و مصوبات متعدد در این زمینه به منظور استقبال خوب از مسافران نوروزی گفت: نظارت بر اماکن اقامتی در حال انجام است و استانداردسازی آنها بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه کنترل بر قیمت‌ها در دستور کار است و در پایان سال جاری هیچگونه افزایش قیمتی در بحث اسکان و خدمت‌رسانی نداشته‌اند، ادامه داد: مردم می‌توانند گزارش تخلفات را به سامانه 09629 وزارت میراث فرهنگی اعلام کنند و شکایات مردمی در این سامانه ثبت و رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تصریح کرد: کرمانی‌ها به مهمان‌نوازی در دنیا معروف هستند و همه تلاش خود را کردیم تا از مهمانان نوروزی استقبال خوبی داشته باشیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه شهرداری کرمان در زیباسازی و آماده‌سازی شهر کرمان برای استقبال از بهار گفت: در ستاد خدمات سفر استان در جلسه اول بر رونق گردشگری در تمام شهرستان‌ها تاکید و قرار شد ستاد سفر استان در تمام طول سال فعال باشد و معطوف به ایام نوروز نشود.

شاهرخی افزود: در تمام 25 فرمانداری شهرستان‌های استان کرمان، ستاد تسهیل سفر به ریاست فرمانداران تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه رونق گردشگری یک کار جمعی است و همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط آب و هوایی کشور، استان کرمان در ایام نوروز مسافران زیادی داشته باشد و امیدواریم که میزبان خوبی باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با بیان اینکه 800 مرکز اقامتی و بالغ بر 13 هزار تخت اقامتی در استان کرمان وجود دارد، یادآور شد: 20 هزار ظرفیت تخت اسکان نیز در آموزش و پرورش استان کرمان آماده شده که در اختیار مسافران نوروزی و فرهنگیان قرار می‌گیرد.

کرمان؛ استانی با 10 اثر ثبت جهانی شده

شاهرخی با اشاره به اینکه شعار امسال وزارت گردشگری «عید آمد و عید آمد» است که تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را تداعی می‌کند، بیان کرد: کرمان پهناورترین استان کشور است و به دلیل همین وسعت بیشترین آثار طبیعی و باستانی را در خود جای داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه حدود هفت هزار اثر تاریخی و طبیعی در سطح استان کرمان شناسایی شده است که قابلیت ثبت ملی و جهانی شدن را دارند، گفت: 730 اثر ثبت ملی شده در استان کرمان وجود دارد که از این تعداد 700 اثر تاریخی و 30 اثر طبیعی است.

وی با بیان اینکه 10 اثر ثبت جهانی در استان کرمان وجود دارد که در سالیان مختلف ثبت شده است، افزود: این نوید را به مردم استان می‌دهیم که 14 اثر در کرمان وجود دارد که واجد ثبت جهانی شدن هستند.

شاهرخی با بیان اینکه 22 شهر و روستای تاریخی در استان کرمان وجود دارد، گفت: حدود 38 هزار صنعتگر در حدود 103 رشته صنایع دستی در استان کرمان فعالیت می‌کنند و این استان در حوزه صنایع دستی 5 شهر ملی و یک شهر جهانی دارد.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • پایان طرح آبرسانی در بخش شهرآباد بردسکن
  • اعزام ۱۸ هزار مازندرانی به راهیان نور
  • کرمانی‌های مهمان‌نواز منتظر میهمانان نوروزی هستند
  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • برگزاری رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی بمناسبت روز قدس
  • انتشار پیام اعتراضی بسیج دانشجویی امیرکبیر پس از دیدار با وزیر کار
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل