Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال هرتابرلین در حالی تمرینات خود را بعد از دو هفته دوباره از سر گرفته که الکس نوری مربی ایرانی این باشگاه در جلسه اول تمرین تیمش حضور پیدا نکرد و ترجیح داد در خانه بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به همین خاطر مارکوس فلدهوف دستیار نوری وظیفه تمرین دادن بازیکنان را در کنار هنریک کوچنو، مربی بدنسازی تیم بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان شیوع کرونا، شاگردان الکس نوری دو هفته در قرنطینه بودند و یک هفته هم به صورت انفرادی تمرین می‌کردند.

به گزارش سایت باشگاه غیبت الکس نوری در تمرینات به خاطر ابتلای این مربی به کرونا یا ترس گرفتن کرونا از بازیکنان نیست.

نوری ترجیح داده در خانه و در کنار خانواده‌اش بماند چرا که تمرینات این هفته باشگاه بیشتر برای برگرداندن آمادگی بازیکنان و انجام حرکات بدنسازی است و قرار نیست تمرینات تاکتیکی برگزار شود و به همین خاطر نیز حضور سرمربی الزامی نخواهد بود.

این در حالی است که هیچ باشگاهی در بوندس‌لیگا تمریناتش را بدون سرمربی از سر نگرفته است و تمام سرمربیان در تمرینات تیم‌شان حضور دارند.

هرتایی‌ها در گروه‌های کوچک و با رعایت نکات بهداشتی تمرینات را از سر گرفتند.

ضمن اینکه بازیکنان دیگر اجازه ندارند در باشگاه دوش بگیرند و باید این کار را در خانه‌هایشان انجام دهند. برلین در جدول لیگ شرایط مساعدی ندارد و می‌تواند از این تعطیلات بیشترین استفاده را ببرد با این حال باید منتظر ماند و دید الکس نوری چه زمانی تصمیم می‌گیرد بر سر تمرینات تیمش حاضر شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الکساندر نوری بوندسلیگا آلمان هرتابرلین الکس نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، خرید جذاب پرسپولیس در زمستان در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بود و نتوانست مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برود و شاهد شکست تیمش بود.

این بازیکن که این هفته‌ها روی فرم است و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارد.

عبدالکریم حسن با بدنی عضلانی و آماده همواره سوژه عکاس پرسپولیس در تمرینات این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی است. او این بار درحالی که باتوجه به فاصله زمانی زیاد تا بازی بعدی تمرینات کم فشارتر برگزار می‌شود با چهره‌ای خاص شکار شد.

دیگر خبرها

  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!