Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان کوثر ضمن تکذیب ادعای بیمار کرونایی در کلیپ منتشر شده، گفت: بیمار تحت مراقبت مددکار بهزیستی رایگان درمان شده است.

احمد مهدوی، رئیس بیمارستان کوثر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با انتشار کلیپی در فضای مجازی در رابطه با دریافت هزینه از بیمار کرونایی در بیمارتان کوثر، گفت: ادعای این بیمار کذب است و هیچ مبلغی تحت هیچ عنوانی از بیماران کرونایی در این بیمارستان دریافت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی با بیان اینکه فرد مذکور تحت حمایت و حضور مددکار بهزیستی در این بیمارستان بستری بوده است گفت: در طول مراحل درمان هم مددکار بهزیستی در جریان روند درمانی این فرد بوده و ادعاهای مطرح شده در فیلم به هیچ عنوان صحت ندارد.

رئیس بیمارستان کوثر بیان کرد: بیمارستان از این فرد طرح شکایت کرده و مسئله را به صورت قانونی پیگیری خواهیم کرد و اگر ایشان مستنداتی در رابطه با پرداخت هزینه به بیمارستان دارند باید ارائه کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان فضای مجازی درمان بهزیستی مددکار بهزیستی بیمارستان کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسام‌الدین حسینی عصر سه شنبه در بازدید سرزده از کمپ ترک اعتیاد شهرستان دیلم، افزود: دستگاه‌هایی که طبق قانون مکلف به ارائه خدمات به کمپ‌های ترک اعتیاد هستند به وظایف خود عمل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم افزود: طی مکاتبه‌ای رسمی موارد و تکالیف قانونی را به دستگاه‌های موصوف اعلام می‌کنیم و با ترک‌فعل در این خصوص به‌شدت برخورد می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: مدیران صرفاً برای تهیه گزارش به کمپ ترک اعتیاد و سایر مراکز خدمات رسان مراجعه نکنند بلکه هر بازدید باید مؤثر و مشکل زدا از این مجموعه و مددجویان آن باشد.

وی ضمن تشکر از مسئول کمپ و رئیس بهزیستی شهرستان دیلم تاکید کرد: بهزیستی باید ضمن ارائه خدمات به مدد جویان پس از دوره درمان نظارت ویژه و مستمر بر اشتغال این افراد داشته باشد.

کد خبر 6080376

دیگر خبرها

  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • بیش از ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد