Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@04:02:37 GMT

کاهش مبتلایان به کرونا در ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۳۵۲

با ثبت کمترین شمار مبتلایان جدید به کووید-۱۹ در ایتالیا از تاریخ ۱۳ مارس، مقامات این کشور قصد دارند برخی محدودیت‌ها و اقدامات کنترلی را در هفته‌های پیش‌ِرو کاهش دهند. ناطقان: مقامات ایتالیا اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۳۹ مورد ابتلای جدید به کروناویروس به ثبت رسانده‌اند که نسبت به ۳۵۹۹ مورد ابتلای روز پیش از آن کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شمار قربانیان در این ۲۴ ساعت ۶۰۴ نفر اعلام شده که به نسبت ۶۳۶ قربانی روز قبل کمتر بوده است.

شمار بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نیز طی چهارمین روز پیاپی کاهش یافته و به ۳۷۹۲ نفر رسید.

شمار کلی مبتلایان به کووید-۱۹ در ایتالیا ۱۳۵ هزار و ۵۸۶ نفر اعلام شده که از آمریکا و اسپانیا کمتر است.

به گفته مقامات ایتالیا، سرانجام شمار مبتلایان جدید در این کشور رو به کاهش رفته است اما همچنان باید احتیاط را رعایت کرد.

جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا در حال رایزنی با متخصصان و مشاوران پزشکی است تا در مورد تسهیل وضعیت قرنطینه سراسری این کشور که تقریباً تمامی کسب‌وکارها را حداقل تا تاریخ ۱۳ آوریل متوقف کرده، تصمیم‌گیری کند.

به گفته مقامات این کشور، کسب‌وکارها و تجارت‌های مربوط به بخش کشاورزی و بهداشتی و شرکت‌های تجهیزات مکانیکی مرتبط با آن‌ها می‌توانند در اواسط آوریل بازگشایی شوند.

بنا بر گزارش بلومبرگ، در صورت کاهش تعداد موارد و مرگ و میرهای ناشی از کروناویروس، محدودیت‌های اجتماعی می‌تواند به صورت تدریجی با بازگشایی برخی مغازه‌ها کاهش یابند اما کافه‌ها و رستوران‌ها همچنان بسته باقی خواهد ماند. قوانین مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی نیز همچنان به قوت خود باقی می‌مانند.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: ایتالیا ، ناطقان ، کرونا ، امار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایتالیا ناطقان کرونا امار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: ارتش هشت شهید مدافع حرم، ۲۰ شهید در دوران کرونا و بیش از ۵۰۰ شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امیر مراد خوش‌کنار، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، بیان کرد: عملیات غرورآفرین وعدۀ صادق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و این عملیات هیمنۀ پوشالی دشمنان را فروریخت.

او با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نهال ثمرنشسته‌ای از خون شهیدان و حق‌طلبانی است که با رژیم ستم‌شاهی مبارزه کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیوندی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن را ایجاد کرد که نیروهای نظامی با مردم نقش مهمی در پیروزی آن ایفا کردند.

امیر خوش‌کنار بیان کرد: امام(ره) ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم و سرافراز کرد و ارتش نیز به ندای ملکوتی امام لبیک گفت و در کنار ملت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

او با بیان اینکه نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی با موشکافی و ژرف‌نگرشی نمایان می‌شود، یادآور شد: ارتش 48هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هشت شهید مدافع حرم، 20 شهید در دوران کرونا و بیش از 500 شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با بیان اینکه نیروهای ارتش برای امنیت این مرزوبوم تمام‌قد در مناطق عملیاتی حضور دارند، خاطرنشان کرد: ارتش با تمام وجود در زمینه‌‌های سیل، زلزله و کرونا برای آرامش مردم مجاهدت می‌کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • ایتالیا خواستار «کاهش تنش مطلق» در خاورمیانه است
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور