Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@15:12:52 GMT

ساعت کار بانک‌ها تا پایان فروردین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۴۱۹

ساعت کار بانک‌ها تا پایان فروردین اعلام شد

ساعت کار بانک‌ها و موسسات اعتباری در مدت زمانی ۲۳ تا ۳۰ فروردین برای ارائه خدمات به مشتریان بانکی ۸ تا ۱۴ و برای روزهای پنج‌شنبه ۸ تا ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

به گزارش مشرق، بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی برای خدمات‌رسانی به مشتریان به منظور کاهش خطرات ناشی از اپیدمی ویروس کرونا و دورسازی آن از مراجعان بانکی و کارکنان ساعات کاری خود را متناسب با زمان کار دستگاه‌های اجرایی کشور از تاریخ ۲۳ فروردین تا ۳۰ فروردین اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۷۵ درصد مشاغل از شنبه مجاز به فعالیت هستند

بر این اساس، ساعت شروع کار برای کارمندان اداری بانک‌ها و موسسات در ایام هفته ساعت ۷:۳۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴:۳۰ به پایان خواهد رسید و برای روزهای پنج‌شنبه ساعت پایان کار ۱۳ اعلام شده است.

همچنین ساعت شروع کار در ایام هفته برای مشتریان بانکی ۸ صبح الی ۱۴ و در روزهای پنج‌شنبه ۸ صبح الی ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

براساس این بخشنامه، برای تسریع بیشتر در انجام امور مراجعان بانکی از این پس کلیه ادارات و شعب بانکی با حضور نوبتی دو سوم از کارکنان خود فعالیت خواهند داشت و یک سوم از آن‌ها در درجه اول از طریق دورکاری و در مرتبه دوم با استفاده از مرخصی نوبتی فعالیت خواهند کرد.

البته کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی همچنان تأکید دارد که مشتریان بانکی به منظور حفظ سلامت خود و پرسنل بانک،‌ حتی‌الامکان از خدمات الکترونیکی استفاده کرده و مراجعات حضوری خود را کاهش دهند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ساعت کاری بانک ها ویروس کرونا بانک ها و موسسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا غفاری سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی در ارتباط زنده با بخش خبر سیما گفت: سقف تراکنش غیر حضوری شبکه بانکی از ۱۰۰ میلیون روزانه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی گفت: به موجب ابلاغیه امروز بانک مرکزی به شبکه بانکی،‌ سقف انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی به یک میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین تراکنش های خرید با ابزارهای پذیرش و پوزها و IPG ها و تراکنش غیر حضوری از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی تصریح کرد طبق بخشنامه امروز بانک مرکزی،‌ نقل و انتقال وجوه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون نیاز به ارائه مدارک ومستندات داشت که این آستانه هم به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و تا ۴۰۰ میلیون نیاز به مستندات نیست و مازاد بر آن باید با ارائه مستندات و مدارک باشد.

سقف برداشت از خودپرداز بانک بطور روزانه ۲۰۰ هزار تومان از هر کارت و سقف انتقال وجه کارت به کارت با دستگاه خودپرداز بانک ۱۰ میلیون تومان در روز است.

کد خبر 846725 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم بانک بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط