Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی اسماعیلی نماینده منتخب گرمی در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به الویت های کاری مجلس یازدهم گفت: یکی از اهداف مهم مجلس انقلابی یازدهم گره گشایی از مشکلات اساسی کشور از جمله نگاه انقلابی به تامین معیشت مردم خواهد بود.

وی افزود: هم به دلیل تورم سالهای گذشته و هم شیوع بیماری کرونا در هفته های گذشته، فشارهای اقتصادی زیادی بر مردم وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید مردم را از مشکلات اقتصادی نجات داد، افزود: مجلس یازدهم باید در این زمینه گامهای مهمی بردارد. بعنوان مثال در هنگام تصویب لایحه بودجه سالانه در مجلس می توان به اقتصاد معیشتی مردم توجه بیشتری داشت.

اسماعیلی با اشاره به بیکاری جوانان و مشکلات جوانان جویای کار افزود: مجلس انقلابی یازدهم باید اشتغالزایی و توجه عملی به تولید ملی را در  الویت های کاری خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم مطالبات سیاسی مردم را هم پیگیری خواهد کرد، اظهار داشت: تغییر ساختار انتخابات مجلس از نظام سنتی به نظام حزبی-استانی و در صورت لزوم تغییر ساختار نظام از ریاستی به پارلمانی نیز در دستور کار نمایندگان قرار می گیرد.

منتخب گرمی در مجلس یازدهم با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات اساسی هدفمند کردن واردت بر اساس نیاز واقعی مردم است، تصریح کرد: باید خون گریست در سال ۱۳۹۷ که بخش صنعت بیشترین نیاز ارزی را داشته اما دولت با ارز نیمای چهار هزار و 200 تومانی ، به مبلغ 2 میلیارد و 706 میلیون دلار برای واردت نخ دندان، عروسک، غذای سگ و گربه و..... اختصاص داده است. در حالی که بعضا کالای مشابه داخلی هم داشته ایم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم جلوی این اقدامات غیر ضرور را خواهد گرفت، گفت: این مدل مدیریت ها و گره های مدیربتی است که مصمم هستیم در مجلس یازدهم با همت همه نمایندگان، آنرا تغییر بدهیم.

منبع: الف

کلیدواژه: مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود

وزیر کشور گفت: توجه به راه‌های استان به ویژه منطقه بلوچستان برای توسعه سواحل مکران بسیار مفید است، چراکه راه زیربنای توسعه است و باید برای ارتقای راه‌ها و استانداردسازی آنها با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک اظهار کرد: مسائل و مشکلات سیل‌زدگان از لحظات اولیه توسط مسئولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات بر اساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد، دولت با تمام قوا در کنار مردم است و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: در بحث برق، اقدامات لازم در حال انجام است، به زودی تمام مشکلات مردم سیل‌زده حل می‌شود، البته در ابتدا باید آب مصرفی مردم به صورت سالم و بهداشتی تأمین شود تا شاهد مشکلات دیگری در این مناطق نباشیم.

وزیر کشور بیان کرد: اقدامات اساسی برای تأمین زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مردم انجام شود تا مردم به راحتی و آسوده خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می‌کنند و اجرای طرح‌های حوزه راه، برق، آب، تلفن، اینترنت و آبخیزداری باید با سرعت بیشتری انجام باشد، تصریح کرد: مشکلات آب‌گرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح‌های نیمه‌تمام فاضلاب شهری و هدایت آب‌های سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در زمان بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند.

وحیدی با اشاره به اینکه که آب پشت سدها برای اشتغال و تولید کاربرد دارد، خاطرنشان کرد: گرگروها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستاها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده است که امیدواریم با انجام طرح‌های آبخیزداری و مهار آب‌ها بتوانیم گرگروها را سامان‌دهی کنیم.

کد خبر 745640

دیگر خبرها

  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲