Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید ناجی در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران با موضوع پیگیری پیشگیری از روند شیوع بیماری کرونا در استان، افزود: اجازه نداریم با تفسیر به رأی و تحریف و تقطیع عبارت‌ها در سخنان مقامات کشور موجب تشویش اذهان عمومی جامعه بشویم و این امر خلاف مصلحت عمومی و مردم بوده و مخل آرامش روانی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان در شهرستان‌ها به طور دقیق اجرایی شود، بیان کرد: کنترل مبادی ورودی استان همچنان با شدت ادامه خواهد شد و فرمانداران باید این مهم را همچنان در دستورکار خود قرار دهند.

وی با اشاره به ساعات کارصنوف در شهرستان‌های استان گفت: صنوف غیر ضروری پر ریسک بعد از ۲۳ فروردین نیز تعطیل خواهند بود و بر افزابش ساعات فعالیت صنوف تأمین کنند ضروریات مردم تاکید وجود دارد تا مردم در این زمینه با مسئله و مشکلی مواجه نشوند.

ناجی اضافه کرد: فرمانداران و عوامل آنها باید نظارت و کنترل خود را بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان در شهرستانها افزایش دهند.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان با بیان اینکه تأمین امکانات واحدهای درمانی از وظایف وزارت بهداشت است، افزود: طبق اعلام علوم پزشکی استان هیچ مشکلی در شهرستانها در این زمینه وجود ندارد و اگر در شهرستانی مواردی وجود دارد گزارش و پیگیری شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همچنان مبادی ورودی استان باید تحت کنترل کامل قرار باشد، تصریح کرد: بررسی محلی در خصوص ترددها به استان در شهرستانها انجام گیرد و با مواردی که مسئله دارد حتماً برخورد و گزارش آن به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان گزارش شود.

کد خبر 4895626

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید ناجی ویروس کرونا استانداری هرمزگان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی گرگان شهرکرد ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری ماسک طبی روز طبیعت استانداری قزوین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟