Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:26:55 GMT

چرا فرهاد مجیدی به ایران برنگشته است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۵۸۴

چرا فرهاد مجیدی به ایران برنگشته است؟

سرمربی استقلال به دلیل مشکلات خانوادگی هنوز به ایران برنگشته است

به گزارش ورزش سه، بعد از تعطیلی تمرینات استقلال به دلیل شیوع ویروس کرونا فرهاد مجیدی ایران را به مقصد امارات ترک کرد تا چند روزی در کنار خانواده اش باشد.

 

با این حال فرهاد مجیدی به دلیل مشکلات خانوادگی که برایش پیش آمده است هنوز نتوانسته به ایران برگردد اما احتمالا ظرف روزهای آینده این اتفاق رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

البته فرهاد مجیدی در این مدت وضعیت تمرین های انفرادی بازیکنان خود را زیر نظر داشته است و برای آنها برنامه تمرینی فرستاده است.

 

قرار است مجیدی در بازگشت به ایران جلسه ای با احمد سعادتمند مدیرعامل چدید استقلال برگزار کند و طرفین در مورد مسائل مختلف باشگاه با هم بحث و گفت و گو کنند.

استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس