Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@22:48:48 GMT

د مای هوای به ۵ درجه زیر صفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۶۴۰

د مای هوای به ۵ درجه زیر صفر رسید

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوا در مناطق مختلف استان اردبیل به ۵ درجه زیر صفر رسید.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دمای هوا در مناطق مختلف استان اردبیل به 5 درجه زیر صفر رسید و بارش های خفیف باران و برف و وزش باد نیز طی امروز چهارشنبه 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: وزش باد در مناطق مرکزی و جاده های استان موجب کولاک برف نیز خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: طی امروز هوای سرد و دمای زیر صفر درجه سلسیوس در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم داشته و در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان بیشینه دمای هوا نیز زیر صفر درجه سلسیوس انتظار می رود.

 

محمدی افزود: طی فردا پنجشنبه 21 فروردین 99 تا بعدازظهر روز جمعه هفته جاری از شدت ناپایداری ها موقتاً کاسته شده ولی دوباره از بعدازظهر جمعه افزایش ابر و بارش باران و برف در سطح استان تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: تداوم برف و باران دمای زیر صفر بارش برف و برودت هوا بارش برف اردبیل استان اردبیل زیر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ هم اکنون آسمان استان در اغلب مناطق ابری و در برخی نقاط با بارش های پراکنده و محلی باران همراه است.

وی یادآور شد: از بعدازظهر بارش های رگباری همراه با رعد و برق برای استان پیش بینی شده است که بر همین اساس هشدار سطح زرد هواشناسی نیز صادر شده است.

سلطانی اظهار داشت: با فعالیت این سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد که به همین سبب توصیه می شود هم استانی ها از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و حضور در ارتفاعات به دلیل رخداد رعد و برق اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: این سامانه از اواخر وقت امروز از منطقه خارج می شود و از فردا /سه شنبه/ تا پایان هفته جاری بارشی در استان انتظار نمی رود.

سلطانی ادامه داد: طی روزهای آینده سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان افزیش می یابد و شدت آن روز چهارشنبه در برخی مناطق به حدنسبتا شدید خواهد رسید.

وی با بیان اینکه روزهای سه شنبه و چهارشنبه دماها به طور موقت کاهش یافته و هوا خنک تر می شود گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۰ و ۲۰ درجه، ابهر ۱۱ و ۲۳، خرمدره ۱۰ و ۲۱ درجه، آب‌بر ۲۰ و ۲۹ درجه، قیدار ۹ و ۱۸ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۹ درجه و ماهنشان ۱۰ و ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد