Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:18:21 GMT

فروش غیرحضوری بلیط اتوبوس‌های مسافربری در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۶۷۷

فروش غیرحضوری بلیط اتوبوس‌های مسافربری در اردبیل

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از اول خردادماه سال‌جاری بلیط اتوبوس‌ها به‌صورت غیرحضوری و اینترنی صادر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا شیرین‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم سازمان راهداری تغییر کاربری پایانه‌های مسافری به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران است، اظهار کرد: اکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت لزوم حفظ فاصله اجتماعی مقرر شده از اول خردادماه امسال فروش بلیط‌های مسافری به‌شکل حضوری در محل پایانه ها ممنوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تاریخ مذکور خرید بلیط‌های مسافرتی به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی خواهد بود و مسافران می‌توانند برای خرید بلیط به سامانه‌های فروش اینترنتی مراجعه کرده و جهت برنامه‌ریزی بهتر برای مسافرت‌های خود از دفاتر فروش بلیط در سطح شهر نیز خرید خود را انجام دهند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: یکی از مزیت‌های مهم خرید غیرحضوری بلیط را تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل‌ونقل و همچنین ارتقای سطح خدمات و حذف دلالان است.

وی تصریح کرد: مسافران باید قبل از حضور در پایانه زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، قیمت اتوبوس و محل صندلی خود را به‌طور کامل بررسی کرده و با تصمیم‌گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام نماید.

شیرین‌زاده از نظارت کامل بر عملکرد سامانه‌های فروش بلیط خبر داد و گفت: مردم در صورتی‌که از سفر خود منصرف شده و بخواهند بلیط خود را لغو کنند، طبق مقررات مربوط در سامانه می‌توانند نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کنند.

انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل اتوبوس مسافران اینترنتی پایانه حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: بر اثر برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز (جمعه ۳۱ فروردین) در محور انار به مهریز (۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین)، ۱۵ مسافر دچار مصدومیت شدند که نیرو‌های امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زین الدین مهریز با یک دستگاه امبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 وی  اظهار داشت:اتوبوس مسافربری از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: دو نفر مصدومین توسط امبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و مابقی مصدومین توسط امبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان
  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت