Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@11:33:32 GMT

مقررات منع آمد و شد در عراق تا 18 آوريل تمديد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۶۸۹

مقررات منع آمد و شد در عراق تا 18 آوريل تمديد شد

خبرگزاری آریا- کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق به ریاست عادل عبدالمهدی روز سه‌شنبه از تمدید قوانین منع عبور و مرور تا هجدهم ماه جاری میلادی برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق در بیانیه‌ای با اعلام این تصمیم افزود، این کمیته همچنین در نظر دارد به خانواده‌های آسیب دیده در اثر برقراری منع آمد و شد، حمایت‌های مالی ارائه دهد و بازگشت عراقی‌ها از خارج را تسهیل و برای آنها اماکن قرنطینه فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این، مدیرکل شبکه بهداشت و درمان استان اربیل در اقلیم کردستان عراق از قرنطینه 13 منطقه در استان به دلیل شیوع کرونا خبر داده بود.
دکتر دلووان حسن، مدیر کل اداره بهداشت اربیل روز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد، تعداد مبتلایان کرونا در استان به 138 مورد رسیده و 22 مورد نیز بهبود یافته‌اند اما همچنان 118 تن در چهار بیمارستان شهر اربیل تحت مراقبت پزشکی قرار دارند.
وی افزود: تعداد شهروندانی که وارد مراکز ایزوله شده‌اند به 3095 تن رسیده و  679 تن همچنان در این مراکز هستند.
در همین راستا، اداره بهداشت استان نجف اعلام کرد: هشت بیمار آلوده به کرونا بعد از تایید بهبودی کاملشان از بیمارستان ترخیص شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مقررات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال اسماعیلی‌فر یک جلسه محروم و 40 میلیون جریمه شد

دانیال اسماعیلی فر جریمه شد.

طرفداری | کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف اسماعیلی فر صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، متن رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:

در خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی فر بازکین تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ ۳۰/۱/۱۴۰۳ در ورزشگاه تختی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره ۱۴۴۱ مورخ ۷/۹/۱۴۰۲ بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین آمیز محسوب گردیده در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۲ (بند ۵) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد. رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ می‌باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • حسینی محروم شد
  • اعلام رای انضباطی بازیکن تیم پرسپولیس
  • کاپیتان استقلال محروم شد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
  • اعلام رای انضباطی اسماعیلی فر
  • دانیال اسماعیلی‌فر یک جلسه محروم و 40 میلیون جریمه شد