Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان سالاری گفت: برای شهرک های آپارتمان نشین ۲۳ اجرا را به عنوان کاروان شادی منتظران ظهور هماهنگ کرده ایم که توسط بچه های مذهبی، مساجد شهر و هیئت ها برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه آرمان؛ این روزها حال و هوای زندگی ها بسیار تغییر کرده است، ویروسی به نام کرونا معادلات زندگی ها را به هم ریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویه و روش زندگی عادی مردم دیگر حضور در جمع و فضای واقعی نیست بلکه افراد از حضور در جمع نهی می شوند.

ماه شعبان با آن همه جشن های ولادت ائمه که در خود دارد،امسال به گونه ای دیگر خودنمایی کرد. جشن ها و شادی هایی که به مناسبت اعیاد مختلف در این ماه برگزار می شد امسال تنها از طریق صفحات مجازی هیئت های مختلف برگزار شد.

علی کدخدایی مسئول هیئت ام المصائب کرمان دراین رابطه با خبرنگار ما گفت:  از زمانی که ویروس کرونا مطرح شده است و ستاد مبارزه با کرونا در استان اعلام کرد که هیئت ها از ایجاد تجمع خودداری کنند تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم، تصمیم گرفتیم برنامه ها را به صورت حضوری تعطیل کنیم و از طریق صفحات مجازی و به صورت زنده اجرا و به نمایش درآوریم.

وی بیان کرد: همه برنامه ها و مناسبت ها به همان روال گذشته از جمله شب های ولادت و یا شهادت که در بین مردم و تجمعات اجرا می شد اکنون در فضای مجازی پی گیری می شود.

کدخدایی اظهار کرد: برای نیمه شعبان نیز به همین روش برنامه های این هیئت اجرا می شود؛ برنامه احیا، دعای کمیل و پخش دعای آل یاسین از جمله برنامه هایی است که در شب نیمه شعبان به صورت مجازی از طریق صفحات مجازی این هیئت پخش می شود.

علی سیستانی مسئول هیئت دلباختگان یوسف زهرا، قوام مسئول هیئت شهدای بیت الله الحرام و گوهری مسئول هیئت تشنگان فرات نیز در گفتگو با خبرنگارما تاکید کردند که آن ها نیز برنامه های خود را از طریق فضای مجازی و صفحات متعلق به هیئت خود در شبکه های مجازی اجرا و برگزار می کنند.

ایمان سالاری مسئول هیئت زینبیون نیز می گوید این هیئت از طریق فضای مجازی و صفحات متعلق به خودش برنامه ها و جشن های اعیاد شعبانیه را اجرا کرده است.

سالاری در خصوص برنامه های نیمه شعبان توسط هیئت های مذهبی شهر کرمان به خبرنگار ما گفت: یک طرح کلی از سوی ستاد تبلیغات برای هیئت های شهر کرمان در نظر گرفته شده است، در این طرح برای شهرک های آپارتمان نشین ۲۳ اجرا را  به عنوان کاروان شادی منتظران ظهور هماهنگ کرده ایم که توسط بچه های مذهبی، مساجد شهر و هیئت ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: طرح کاروان شادی منتظران ظهور به مدت ۴ روز از سه شنبه ۱۹ فروردین ساعت ۴ عصر تا جمعه ۲۲ فروردین در مکان های تعیین شده اجرا می شود.

سالاری عنوان کرد: این طرح نمایشی متناسب با هر مکان و بر اساس موقعیت جغرافیایی اش چند برنامه ده دقیقه ای اجرا می کند ضمن این که همزمان  با اجرای برنامه های کاروان شادی منتظران ظهور؛  گندزدایی و ضدعفونی آپارتمان های آن محدوده نیز توسط نیروها جهادی انجام می شود.

مسئول کاروان شادی منتظران ظهور توضیح داد: برنامه به این شکل است که از طریق سیستم صوت  از مردم درخواست می کنیم که کسی بیرون نیاید بلکه از پنجره و یا تراس شاهد برنامه باشند، نور افشانی، سرود خوانی از جمله برنامه هایی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.

سالاری عنوان کرد: شب نیمه شعبان از بلندگوهای مساجد دعای الهی عظم البلاء پخش می شود همچنین بعد از آن آسمان کرمان از ۱۴ نقطه مختلف از جمله مساجد، مهدیه صاحب الزمان و … به صورت همزمان نور افشانی می شود ضمن این که احیای نیمه شعبان به صورت پخش مستقیم از شبکه ۵ کرمان و از مهدیه صاحب الزمان آن هم بدون جمعیت پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیمه شعبان مسئول هیئت برنامه ها هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست  با اصحاب رسانه  گفت:  مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ صبح فردا در مسیر میدان امام به سمت مسجد امام  سمنان و دیدار مردمی در شهرستان شاهرود ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برنامه ریزی شده است .

استاندار سمنان، برگزاری جشن احیای واحد‌های راکد تولیدی در استان را از دیگر برنامه‌های سفر ریاست جمهور اعلام کرد و گفت: ۲۰۱ واحد راکد صنعتی صد درصد تعطیل استان سمنان با ایجاد دو هزارو ۸۰۰ اشتغال و پرداخت سه هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت.
هاشمی هم چنین از افتتاح پروژه نیروگاه سیبل ترکیبی، برگزاری جلسه شورای اداری و برگزاری جشن واگذاری زمین برای قانون جوانی جمعیت خبرداد و گفت: یک هزارو ۱۵۰ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت به هم استانی‌ها اعطا می‌شود.
وی ضمن بیان اینکه مصوبات مرحله دوم سفر بیشتر در قالب تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، اضافه کرد: ۲۱۱ پروژه نیمه تمام از محل سفر اول ریاست جمهور به استان به بهره برداری رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکسی از تغییر مسیر پروازها از آسمان ایران همزمان با حوادث اصفهان
  • عکسی از تغییر مسیر پروازها از آسمان ایران همزمان با شنیده شدن صدای انفجار
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • هیئت های مذهبی نیروهای مسلح استان اردبیل تحقق "وعده صادق" را گرامی داشتند
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان