Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مسجد متعلق به مردم است و اداره آن نیز به دست مردم انجام می‌شود، گفت: اگر مردم خواستند در جایی نقش داشته باشند، نقش نظر دهی و شرکت در تصمیم‌گیری دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با کارکنان مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان اظهار کرد: آبادانی مساجد در گرو عملکرد شما عزیزان است، آثار فعالیت شما در خانه‌های خدا ظهور پیدا می‌کند و کانون فعالیت‌های ارزشمند و قیمتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: مسجد متعلق به مردم است و اداره آن نیز به دست مردم انجام می‌شود.

وی افزود: منطقه بندی که در دوره مدیریت وفایی شکل گرفت، کار بسیار خوبی است که می‌تواند در فعالیت مساجد، سازمان‌دهی ایجاد کند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: آقای مهدوی ارفع فرد نخبه و با تجربه‌ای در مدیریت هستند که حضورشان در امور مساجد، استفاده از ظرفیت و توانمندی ایشان است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: اگر مردم خواستند در جایی نقش داشته باشند، نقش نظر دهی و شرکت در تصمیم‌گیری دارند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار، حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع به‌عنوان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام وفایی تقدیر شد.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی آیت الله علم الهدی امور مساجد مهدوی ارفع امور مساجد علم الهدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگر در گردهمایی تعدادی از فعالان هنری مساجد مازندران در سالن همایش شهید مرتضی آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان که به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی همراه با رونمایی از پوستر مرکز تخصصی تئاتر مسجد استان برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردمی و دینی بودن از ویژگی‌های شاخص هنر انقلاب است.

وی برلزوم تقویت مردمی شدن هنر انقلاب تاکید کرد و با بیان اینکه حمایت و تقویت تشکل‌های هنری مردم پایه در سطح محلات از ماموریت‌های مهم و اساسی دستگاه‌های فرهنگی است، گفت: راه اندازی مرکز تخصصی تئاتر مسجدی از جمله اقدامات ارزشمند برای مردم سازی هنر بشمار می‌رود.

آهنگر با بیان اینکه تئاتر بهترین ابزار برای معرفی و تبیین آموزه‌های دینی برای نسل جوان محسوب می‌شود، افزود: همچنین تئاتر می‌تواند موجب جذب حداکثری مردم به مسجد شود.

 وی با بیان اینکه مرکز تخصصی تئاتر مسجدی به دنبال موازی کاری نیست، ادامه داد: رشد هنر انقلاب اسلامی با محوریت مسجد را در این مرکز با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی که در حوزه تئاتر فعالیت دارند، پیگیر هستیم.

آهنگر به چشم انداز ۵ساله مرکز تخصصی تئاتر مسجدی اشاره کرد و افزود: جریان سازی هنر‌های نمایشی معطوف به هنر انقلاب اسلامی را باقوت در دستور کار داریم.

دیگر خبرها

  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه