Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:48:14 GMT

نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از ۲۳ فروردین

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۷۸۹

نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از ۲۳ فروردین

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران درخصوص نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از تاریخ شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹، بخشنامه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت الکترونیکی و مجازی، رؤسا و مدیران محترم واحدهای دانشگاه به نحوی برنامه‌ریزی کنند که خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با حضور فیزیکی حداکثر دو سوم پرسنل به صورت چرخشی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فراهم بودن امکانات لازم برای انجام برخی از وظایف محوله به صورت دورکاری، تاکید می‌شود از این ظرفیت حداکثر استفاده به عمل آید.

آن دسته از افرادی که به صورت چرخشی در محل کار خود حضور پیدا نمی کنند و از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند، می‌توانند حضور خود را از طریق سامانه به صورت اینترنتی ثبت کنند.

ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور در محل کار هستند از ۷ صبح (با ۴۵ دقیقه فرجه) لغایت ۱۴ تعیین می شود، لذا حضور پس از ساعت یاد شده به عنوان اضافه کار موضوعیتی نخواهد داشت، در موارد خاص برای برخی از پرسنل دانشگاه که به جهت ماهیت کاری و با تشخیص مدیر واحد ملزم به حضور تمام وقت و یا بعد از ساعت ۱۴ در محل کار خود بوده صرفاً با مجوز معاونت اداری و مالی دانشگاه، پرداخت اضافه کار به آنان امکان پذیر است.

از کلیه کارکنان محترم دانشگاه درخواست می‌شود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، کلیه اصول بهداشتی و ایمنی و پروتکل تعیین شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا را در محل کار خود رعایت کنند.

کد خبر 4895595 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران ویروس کرونا اطلاعیه ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها منصور غلامی علی خاکی صدیق دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه تهران دانشگاه های ایران شیوع کرونا دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه الزهرا محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستگان کارمندان سفارت آلمان، ایران را ترک کردند

به گفته دولت جمهوری فدرال آلمان، بستگان کارمندان سفارت این کشور در تهران به دلیل خطر حمله ایران به اسرائیل، ایران را ترک کرده‌اند.
 
به گزارش دویچه وله؛ گفته شده است علاوه بر این، تدابیر امنیتی بیشتری نیز به منظور حفاظت از سفارتخانه‌های آلمان در تهران و تل‌آویو، اتخاذ شده است.
 
وزارت امور خارجه آلمان پیش‌تر خواستار خروج شهروندان آلمانی از ایران شده بود.
 
این وزارتخانه در ‌سایت اینترنتی خود نوشته است: «وضعیت کنونی در منطقه، به‌ویژه در مورد اسرائیل و ایران، خطر بالاگرفتن ناگهانی تنش‌ها را به همراه دارد. وضعیت امنیتی ممکن است سریعا و بدون هشدار، بدتر شود.»
 
همچنین برخی از کشورهای دیگر مانند فرانسه و اتریش نیز به شهروندانشان نسبت به سفر به این منطقه هشدار داده‌اند. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • پخش زنده بازی‌های جام ملت‌های اروپا در باغ کتاب
  • اوقات شرعی اهواز، ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • این شهر می خواهد ۲ ساعت به مدت زمان شبانه‌روز اضافه کند!
  • پنجشنبه‌ ها تعطیل شد ؛ ساعت کاری کارمندان 4 ساعت کم شد
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • جشن‌های مردمی در حمایت از تنبیه رژیم صهیونیستی در شیراز برگزار می‌شود
  • بستگان کارمندان سفارت آلمان، ایران را ترک کردند