Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@18:26:21 GMT

یازدهمین گروه از تیم پزشکی بسیج به شهرستان سلسله اعزام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۸۱۸

یازدهمین گروه از تیم پزشکی بسیج به شهرستان سلسله اعزام شد

عبدالوحید ملک آرا گفت: در یازدهمین مرحله دوتیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به شهرستان سلسه اعزام شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با سفیرافلاک اظهارداشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، دو تیم پزشکی شهید رهنمون برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی به شهرستان سلسه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به خدمات درمانی شامل خدمات عمومی، پرستاری، مامایی، بهداشتی و آموزش در این اعزام افزود: تا کنون یازدهمین تیم درمانی و پزشکی که به صورت مستمر توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به شهرستان الشتر اعزام شده است.



ملک آرا با اشاره به دیگر خدمات جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بیان داشت: تعداد ۹۰۰ عدد دستکش لاتکس در اختیار امور عمومی کلیه مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت و مرکز جامع شهری قرار گرفت و همچنین اقلام بهداشتی شامل کیت حفاظت فردی، دستکش لاتکس و دستکش یکبار مصرف بین پرسنل پایگاه ۱۶ ساعته غربالگری توزیع شد.

وی افزود: توزیع پک بهداشتی شامل( ماسک، دستکش لاتکس ،الکل و پد الکلی) در روستاهای چولاندیم، سلاحورزی، چولان آبی، کشورزه، سراب صندل و سراب، محمدآباد، ده آقا و توزیع۵۰ پک بهداشتی به بیماران مبتلا به کرونا، خانواده های مشکوک، افراد سرطانی وبیماران خاص و۶۵۰ عدد ماسک بین ساکنین روستاها و شهرستان الشتر توسط کانون بسیج جامعه پزشکی الشتر انجام شده است.
 


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان،گفت: تعداد ۳۲۰ تخته ملافه سه کاره اهدایی توسط پزشک خیربسیجی و تعداد ۱۰ بسته کیت حفاظت فردی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان الشتر به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان الشتر از دیگر خدمات خدا پسندانه می باشد.



ملک آرا بیان کرد: تیم‌های بهداشتی و درمانی طرح شهید رهنمون توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی شهرستان‌های استان در زمینه پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا اعزام شده‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی شهرستان الشتر اعزام شد ملک آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جانشین رئیس این دانشگاه در کمیته بهداشت، درمان و محیط زیست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: 701  گروه بازرسی بهداشت، درمان، دارو، دامپزشکی، انتقال خون و محیط زیست در ایام نوروز در استان فعال است.

دکتر محمدیوسف رحمتی درباره مجموعه‌های فعال در این کمیته افزود: در برنامه‌های این کمیته تخصصی در طرح سلامت نوروزی مشارکت و همکاری ۷۱ بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی، ۸۲ مرکز دیالیز با ۸۴۲ تخت عادی و ۲۳ تخت ایزوله، ۲۱۸ درمانگاه شبانه‌روزی، ۹۰ مرکز تصویربرداری، ۸۴ مرکز، کلینیک و مطب دندانپزشکی، ۱۲۲ آزمایشگاه، ۲۶۱ مرکز بهداشتی و درمانی، ۴۰ مرکز خدمات به مزدوجان، ۴۳ مرکز هاری، ۵ پایگاه مراقبت مرزی، ۱۸۳ داروخانه شبانه‌روزی، ۸۲ داروخانه بیمارستانی، ۲۷۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۴ فروند بالگرد اورژانس هوایی، ۷ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه موتورلانس، ۱۴ مرکز انتقال خون، ۱۹۶ بازرس دامپزشکی با همکاری مرکز بهداشت خراسان رضوی را داریم.

وی با بیان اینکه برای نوروز امسال از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی خوبی در حوزه سلامت برایی ارائه خدمات شایسته و رضایت‌بخش به زائران و مجاوران امام رضا (ع) انجام شد افزود: در ارتباطات حضوری با مردم هموطنانمان از خدمات دریافتی در بخش‌های مرتبط با حوزه سلامت ابراز رضایت کرده اند و در بازدید‌های مستمر از همه مجموعه‌ها شاهد ارائه خدمات مطلوب، شایسته و باکیفیت در تمامی حوزه‌ها بوده ایم

جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اعضای کمیته بهداشت و سلامت قرارگاه‌های عملیاتی ستاد‌های خدمات سفر مشهد و خراسان رضوی در ایام نوروز همه‌روزه و به صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائران و مجاوران امام رضا (ع) و مهمانان نوروزی امام مهربانی‌ها هستند و پاسخگوی سوالات آنها در حوزه سلامت خواهند بود.

دکتر رحمتی افزود: زائران و مجاوران برای اطلاع از مراکز بهداشتی و درمانی فعال در ایام تعطیلات نوروزی به آدرس safar.mums.ac.ir مراجعه کنند.

مردم برای پاسخ سؤالات و همچنین طرح شکایات خود در حوزه سلامت می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۰، ۰۵۱۳۷۰۴۵ و ۰۵۱۳۱۴۴۹۹۰۸ و ۹ تماس بگیرند، ضمن اینکه سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۸۹۱۹۰ و ۳۰۰۰۲۱۹۱ هم در این خصوص فعال است.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • نظارت بر اماکن بهداشتی هرمزگان در تعطیلات نوروزی