Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در آستانه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) از زحمات مستمر کادر درمانی در ماه‌های اخیر قدردانی کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،حجت الاسلام «سید ناصرالدین نوری زاده» رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی؛ با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان, میلاد امام زمان(عج)، از تلاشهای کادر درمانی بیمارستان ها و نیروهای مردمی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً

خداوند می فرماید: هر کس انسانی را از مرگ برهاند و به زندگی برگرداند مانند آن است که همه انسانها را زندگی بخشیده است. قرآن کریم. سوره مائده آیه ۳۲

 

مجاهدان بزرگوار عرصه سلامت ؛

پزشکان ارجمند ، پرستاران فداکار ، نیروهای مردمی و کادر دلسوز و پرتلاش درمانی

 

سلام و درود خداوند بر شما عزیزان. ایام سال جدید و اعیاد سعید ماه شعبان به خصوص ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه) را به محضرتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. حضور خالصانه شما جهادگران عرصه بهداشت، درمان و سلامت جامعه که با ایثار و از خودگذشتگی، متواضعانه و بی ادعا، همراه با تحمل رنجها و ناملایمات، در مسیر امداد و نجات جان بیماران به صورت شبانه روز ، همت و تلاش بی دریغ صرف کرده و در روزهایی که سایر مردم به گذراندن تعطیلات کنار خانواده خویش مشغول بوده اند با قبول خطرات و پذیرش بار مسئولیت در خط مقدم مبارزه با بیماری مجاهدت نموده اید، مایه فخر و مباهات و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است.

 

اینجانب به عنوان خادم خانه های خدا و به نمایندگی از طرف ائمه جماعات و دست اندرکاران مساجد به وجود شریفتان افتخار می کنم و فعالیت های ارزشمندتان را ارج نهاده و بابت آن تقدیر و تشکر می نمایم. از درگاه خداوند متعال ، سلامت و توفیقات روزافزون شما دلسوزان و صحت و سلامتی کامل برای همه بیماران و رحمت و مغفرت برای همه عزیزان از دست رفته ( به ویژه شهدای فداکار مدافع سلامت ) و صبر و اجر عظیم برای بازماندگان ایشان مسئلت می نمایم.

 

امید است إن شاء الله به مدد الطاف بیکران الهی و دعای خیر حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه)، هرچه سریعتر سایه این بلای عمومی از سر این ملت شریف و آحاد جامعه بشری برطرف گردد.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کادر درمانی و پرستاران حجت الاسلام نوری زاده مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: کاری که جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام داد ثابت کرد که دشمنان هیچ حرفی برای گفتن ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار حامد اصلانی مدیرکل دیوان محاسبات استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد با تأکید بر اینکه نباید فرد یا نهادی را از قانون استثنا کرد، اظهار داشت: ایجاد استثنا در قانون مانند یک ویروس است که وارد بدن انسان می‌شود و همه اعضا را درگیر می‌کند.

 وی گفت: افرادی که خوب کار می‌کنند و در مراکز حساس هستند باید به‌صورت قانونمند از آنها حمایت شود تا عدالت در مورد آنها برقرار و حقشان ادا شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه باید بدانیم که همه ما تحت نظارت خداوند هستیم، افزود: اگر بتوانیم در اثر اعتقاد و باوری که داریم و نمازی که می‌خوانیم فقط خدا را ببینیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت، مجلس و سایر ارکان نظام اسلامی خداباور و دین‌باور هستند و دارند کار می‌کنند، گفت: هیچ‌کدام از کشورهای عربی که هم مذهب فلسطینیان هستند با وجود این که ظلم رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را می‌بینند؛ ولی هیچ اقدامی انجام ندادند.

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: کاری که جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام داد ثابت کرد که دشمنان هیچ حرفی برای گفتن ندارند و این قدرت جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر اتکای به قدرت خداوند و عنایت امام عصر (عج) است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «سلامت و امنیت» مهم‌ترین اصل در مسؤولیت اجتماعی است
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • یاد خدا، مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به آرامش است
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد