Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی «پاراگراف» با عنوان تأملی بر نمایشنامه‌‎نویسی در تئاتر دانشگاهی این بار در قالب پخش زنده اینستاگرام برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی مرکز تئاتر مولوی، چهارمین جلسه برنامه «پاراگراف» با عنوان تأملی بر نمایشنامه‌نویسی در تئاتر دانشگاهی و به صورت پرسش و پاسخ با حضور مهرداد کوروش‌نیا نویسنده نمایشنامه‌های «آخرین نامه»، «قرار»، «آقا لیلا» و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. امروز، ۲۰ فروردین ساعت ۲۳ در صفحه رسمی اینستاگرام مرکز تئاتر مولوی برگزار می‌شود.

در این نشست آنلاین مهرداد کوروش‌نیا، نمایشنامه‌نویس، فیلمنامه‌نویس، کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه به گفتگو با علاقه‌مندان و دانشجویان با محوریت چالش‌ها و فرصت‌های نمایشنامه‌نویسی در دوران دانشجویی می‌پردازد.

مخاطبان و علاقه‌مندان این برنامه گفتگومحور، می‌توانند قبل از این نشست سوالات خود را برای صفحه رسمی مرکز تئاتر مولوی ارسال کنند تا در خلال گفتگو مطرح شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: تئاتر مرکز تئاتر مولوی هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۹ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی گفت: با آغاز موج دوم سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ آمار تردد‌ها از ابتدای این طرح در محور‌های استان همدان به بیش از ۹ میلیون تردد رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۴ درصدی کاهش تردد‌ها را شاهد هستیم.

او تصریح کرد: بر اساس آمار، محور‌های دارای بیشترین تردد مربوط به محور همدان- تهران و سه راهی بهار است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به موج دوم سفر‌های نوروزی گفت: تمهیدات لازم برای سفر ایمن مسافران نوروزی در جاده‌های استان انجام شده است.

مهرداد آهکی از تمامی رانندگان و مسافران نوروز خواست با توجه به احتمال بارش پراکنده باران و برف با سرعت مطمئنه، پرهیز از خواب آلودگی، عدم شتاب زدگی، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز در سطح جاده‌ها تردد کنند.

دیگر خبرها

  • مرکز آبشارشناسی دانشگاه لرستان تأسیس می‌شود
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • نوشتن «بیژن و منیژه» ۳ سال طول کشید/ چاهی برای تولد دوباره
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • پسر کارگردانی نمایشنامه پدرش را بر عهده گرفت
  • ثبت ۹ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه مرکز تئاتر کانون