Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در راستای رفع نیاز‌های جوانان تحت حمایت بیش از یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ﷼ هزینه کرده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،عزیز سهندی  مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، با اظهار اینکه در حال حاضر ۲۸ هزار و ۵۰۰ جوان تحت حمایت کمیته امداد می‌باشند؛ گفت: این نهاد مقدس در سال گذشته برای امورات جوانان در سرفصل‌های کاری متنوع بیش از یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال برای جوان تحت حمایت هزینه کرده است که از این مبلغ یک هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بصورت وام و ۳۱۰ میلیارد ریال بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سهندی افزود: پرداخت وام اشتغال، وام ازدواج، مشاوره، پرداخت کمک معیشت، برگزاری اردو، اقدامات حوزه فرهنگی، تسهیلات نظام وظیفه و سایر خدمات متفرقه از جمله سرفصل‌های مورد ذکر می‌باشد.   او در ادامه اضافه کرد: سال گذشته در زمینه اشتغال جوانان بیش از یک میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال وام اشتغال، در راستای ازدواج جوانان وام و کمک هزینه ازدواج عروس و داماد بیش از ۴۴ میلیون ریال، همچنین بیش از ۲۷۱ میلیون ریال بعنوان کمک معیشت به جوانان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.   مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی همچنین از پرداخت بیش از ۷۹ میلیون ریال بعنوان وام کارگشایی و ودیعه مسکن از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت واعتبارات بانک مهر نیز خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان هفته جوان کمیته امداد آذربایجان غربی آذربایجان غربی میلیارد ریال میلیون ریال کمیته امداد تحت حمایت یک هزار بیش از یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مراسم متمرکز بهره برداری از این طرح‌ها عصر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین در روستای آق‌تکه‌خان شهرستان آق‌قلا، برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه برای احداث این واحد‌های مسکونی ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: برای هر واحد هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شد و هزینه‌های صدور پروانه، امتیازات آب، برق، گاز، نمای ساختمانی و ایزوگام نیز به صورت رایگان بود.

وی گفت: در مجموع با کمک خیرین، مشارکت‌های مردمی و تسهیلات ارایه شده برای هر واحد مسکونی حدود ۳ میلیارد ریال در اختیار مالکین قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ۸۰ درصد روستا‌های استان هیچ مددجوی فاقد مسکن نداریم و آمادگی برای پذیرش احداث مسکن برای نیازمندان وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی