Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : این معاونت در راستای توسعه حفاظت فردی جهت اعضا هیات علمی، دستیاران، کارورزان و کارکنان حوزه آموزش برای مقابله با کرونا اقدامات موثری را انجام داده است.

او گفت : این اقدامات عبارتند از تاکید بر لزوم برخورداری از تجهیزات حفاظت فردی کارورزان، دستیاران و اعضا هیات علمی و پیگیری امور مربوطه و رفع نقص‌ها بکار گیری دستیاران و کارورزان از بخش‌های دارای فعالیت کمتر به بخش‌های درگیر و با حجم فعالیت بالاتر تاکید بر حضور اعضا هیات علمی به همراه دستیاران و کارورزان در بخش‌های درگیر ارسال راه کار‌های عملیاتی موفق در خصوص کنترل پاندمی بیماری کرونا شامل تشخیص، درمان، ترخیص و پیگیری بیماران .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزایی افزود : ایجاد تسهیلات جهت اعضا هیات علمی، دستیاران و کارورزان که در سطوح مختلف آموزشی درمانی مشغول ارائه خدمت هستند تشکیل کمیته اپیدمیولوژیک کووید ۱۹ در دانشگاه تدوین و ارسال پروتکل‌های مربوط به مدیریت بیماران مشکوک به کرونا توسط گروه‌های مرتبط بخصوص گروه عفونی اختصاص فضا‌های مناسب درمانی جهت بیماران کووید ۱۹ با پیشنهاد اعضا هیات علمی گروه عفونی (فارابی، گلستان و محمد کرمانشاهی)تدوین و ارسال پروتکل‌های مربوط به مدیریت بیماران بستری به کرونا در بخش‌های بستری همکاری گروه‌های آموزشی داخلی، بیهوشی و طب اورژانس از دیگر برنامه ها است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری اعضا هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با اشاره به اینکه در سال گذشته تلاش بر توسعه تعلیم مهارت پایه بوده است گفت: قریب به شش میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده که نسبت به سال ما قبل ۱۹ درصد رشد داشته است.

رستمی ادامه داد: آینده مشاغل و مشاغل آینده همواره مورد توجه است و در خصوص مشاغل آینده در سال گذشته قریب به شش هزار دانشجو و دانش آموز در این حوزه مورد تعلیم قرار گرفتند.

او افزود: در حوزه آینده مشاغل به شاغلین بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی توجه شده تا این افراد بتوانند با تغییرات فناوری و اتفاقات پیش رو بازآموزی و دوره‌های ضمن خدمت را بگذرانند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی تأکید کرد: در سال جدید نیز با توجه به شعار سال، توسعه سطح مهارت مورد توجه و تأکید است تا رشد ۱۵ درصدی حاصل شود. 

رستمی با اشاره به اینکه سه طرح عمرانی و آموزشی امسال افتتاح می‌شود گفت: در این طرح‌ها، رشته‌ها و کارگاه‌های جدید مدنظر است که دانش بنیان بوده و تغییرات فناوری در آن مورد توجه است. 

او با اشاره به رشته‌های مختلف فرهنگ، صنعت، خدمات و کشاورزی ادامه داد: با توجه به بافت صنعتی استان تلاش بر این است که بتوان در حوزه صنعت بنگاه آموزش مهارتی را توسعه داد. 

رستمی گفت: طبق قانون رده سنی کارآموزان حداقل ۱۵ سال است که در سال گذشته طرح تابستانه مهارت برای دو هزار دانش آموز اجرا شد.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • توسعه باید با دانش سنتی و بومی هر منطقه همراه شود