Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@23:36:11 GMT

غربالگری ۸۵ هزار نفر در پست های امدادی هلال احمر میاندوآب

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۰۵۸

غربالگری ۸۵ هزار نفر در پست های امدادی هلال احمر میاندوآب

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب گفت: در اجرای طرح ۲۰ روزه ماموریت جمعیت هلال احمر این شهرستان، تعداد ۸۵ هزار و ۸۲۲ نفر غربالگری شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، نادر افشارلو صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب در ر استای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان،بسیج،نیروی انتظامی و ادارات خدمات رسان در ورودی های شهرستان میاندوآب اقدام به ایجاد پست غربالگری(تب سنجی) کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در این راستا سه پست در ورودی جاده بوکان در میدان عاشورا، ایست بازرسی جاده میاندوآب ـ تبریز و همچنین پلیس راه میاندوآب ـ ارومیه بود از ٢۴ اسفند به مدت ٢٠روز دایر و نیروهای هلال احمر مستقر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب، اظهار کرد: در مدت ۲۰ روز ماموریت جمعیت هلال احمر شهرستان، تعداد ۸۵ هزار و ۸۲۲ نفر تب سنجی شدند که از این تعداد ۸۲ نفر با علایم مشکوک شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

افشارلو، تصریح کرد: هم چنین در این طرح تعداد ۳۷ هزار و ۴۹۱ دستگاه خودرو نیز ضد عفونی و گندزدایی شده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل‌ و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمای کاشان فردا به 47 درجه می رسد 15 توصیه‌ مهم هنگام وقوع سیل

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه