Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:32:01 GMT

دانشجویان نگران نباشند/در حال رفع مشکلات کلاس مجازی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۲۳۰

دانشجویان نگران نباشند/در حال رفع مشکلات کلاس مجازی هستیم

مرتضی قائمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در تشکیل کلاس های مجازی گفت: در حال رفع مشکلات هستیم و دانشجویان نگران نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور همه مراکز آموزشی تعطیل شد و در این بین قشر دانش آموز و دانشجو در بحث آموزش بسیار دچار مشکل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظورستاد مبارزه با کرونا به صورت کشوری دستور برگزاری آموزش مجازی علی الخصوص در دانشگاه ها را ابلاغ کرد.

ولی این طرح دارای مشکلات فراوانی است. براساس پیام های دریافتی از دانشجویان دانشگاه آزاد همدان این کلاس ها با کمترین کیفیبت برگزار می شود که حهت بررسی بیشتر موضوع گفتگویی با مرتضی قائمی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان صورت گرفت.

قائمی در خصوص نحوه برگزاری کلاس های نظری و عملی به صورت مجازی گفت: کلاس های عملی هنوز تعیین تکلیف نشده اند و آموزش مجازی را فقط برای کلاس های نظری برگزار می کنیم.

وی به بیان دلایل نبودن کیفیت در برخی کلاس های مجازی پرداخت و گفت: چون سطح خیلی گسترده ای در کشور یکباره شروع شد و زیرساخت ها آماده نبود به تدریج شروع به رفع مشکلات کردند که تقریبا در حال

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در روزهای گذشته ۸۰درصد کلاس ها با موفقیت برگزار شد گفت: برای بقیه کلاس ها هم در حال رفع مشکلات هستیم که بتوانیم کلاس را به صورت آنلاین که دقیقتر هست برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم اشکلات را رفع کنیم افزود: برخی اشکالات مربوط می شود به کامپیوتر یا موبایل دانشجو و استاد که در حال شناسایی آنها و رفع مشکلات هستیم.

قائمی با بیان اینکه  صرفا با یک پی دی اف یا امثال آن نمی شود کلاس برگزار کرد گفت: اگر مشکلات حل شود به طور حتم این کلاس ها به نفع دانشجویان هست و چون ضبط می شوند اگر در آن لحظه نتوانند استفاده کند فایل ویدئویی را می توانند مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه تا حذف کامل ویروس کرونا در کشوراین روش ادامه دارد گفت: برای جبران کلاس هایی که درهنگام کلاس مشکلی پیش امده از طریق تدریس صوتی آفلاین نقایصش را برطرف می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان ضمن درخواست از دانشجویان جهت همکاری و صبوری بیشتر گفت: دانشجویان اگر صبور باشند قطعا مشکلات حل می شود، که البته همکاری خیلی خوبی هم از طرف دانشگاه و اساتید صورت گرفته است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دانشجویان نگران نباشند گفت: دانشجوها تلاش کنند در کلاس آنلاین باشند و  دانشگاه هم کمک می کند که ترم به خوبی تمام شود و نباید استرس و نگرانی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد رفع مشکلات کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه