Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@10:07:24 GMT

وزیر جدید جهادکشاورزی را بیشتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۴۴۶

صراط:

کاظم خاوازی استاد دانشگاه و دارای دکتری خاک‌شناسی است که امروز از به عنوان وزیر جهادکشاورزی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.

کاظم خاوازی متولد ۱۳۴۷ است و در ۱۳۷۰ مدرک لیسانس کشاورزی (خاک‌شناسی) را در دانشگاه شیراز کسب و پس از آن فوق لیسانس همین رشته را در ۱۳۷۴ و نیز دکتری آن را در ۱۳۸۲ از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد و اکنون استاد تمام همین دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوابق وزیر جدید جهادکشاورزی

از مسئولیت‌های قبلی او می‌توان به معاون ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سرپرست موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب کشور، معاون تحقیقاتی موسسه تحقیقات خاک و آب، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات خاک و آب، رئیس بخش تحقیقات بیولوژی خاک و رئیس ایستگاه تحقیقات خاک و آب کرج اشاره کرد.

سوابق کاری وزیر جدید جهاد کشاورزی شامل بنیان گذاری بخش تحقیقات بیولوژی خاک در موسسه تحقیقات خاک و آب کشور، راه اندازی چندین خط تولید کود‌های زیستی درقالب انتقال دانش فنی نماینده سازمان در شورای عالی آموزش و پرورش و عضویت در کمیته نظارتی طرح سربازان سازندگی در ستاد کل نیرو‌های مسلح است.

سوابق علمی کاظم خاوازی

چاپ بیش از ۱۵۰ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی معتبر داخی و خارجی، مجری و همکار بیش از صد طرح پژوهشی در سطح ملی و موسسه‌ای، چاپ بیش ۱۲۰ مقاله درهمایش‌های علمی معتبر داخی و خارجی.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی صراط موسسه تحقیقات خاک و آب آموزش و ترویج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف پنج برنامه راهبردی در زمینه امنیت غذایی

حسین جعفری در آیین معارفه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چالش‌های کشاورزی براساس سند امنیت غذایی احصا شده است، گفت: در این زمینه ۲۲ چالش تخصصی در حوزه بهره‌وری آب، منابع طبیعی، دام، طیور و آبزیان مشخص شده است که حل این چالش‌ها به عنوان محور طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی در امسال به شمار می‌رود.

وی افزود: مهمترین راهبرد‌های پژوهش و فناوری سازمان تات، توسعه برنامه‌محوری در پژوهش با تدوین و اجرای برنامه‌های عملیاتی است به نحوی که تمام طرح‌های مصوب باید برای حل یکی از چالش‌های تخصصی در مسیر تحقق اهداف سند امنیت غذایی تعریف شود.

معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) اظهار کرد: همچنین دانش‌بنیان کردن بخش کشاورزی و ارتقای بهره‌وری به عنوان دو راهبرد اصلی سازمان تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی در سال‌جاری به شمار می‌رود.

جعفری افزود: اقداماتی مانند توسعه نفوذ دانش در عرصه‌های تولیدی با حضور پژوهشگران، توجه به تحقیقات خصوصی، احصا مشکلات کشت و صنعت‌ها، مجتمع‌های تولیدی و تلاش برای حل آنها از مهمترین اقدام‌های پیش‌بینی شده برای تحقق شعار سال است.

بیشتر بخوانید

شناسایی ۹۳۱ فقره تخلف تغییر کاربری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: امسال تعداد پنج برنامه راهبردی برای تحقق برنامه‌های سازمان تات در زمینه امنیت غذایی تعریف شده است.

جعفری با تاکید براینکه همه طرح‌های تحقیقاتی باید در قالب طرح‌های کلان یا برنامه‌های عملیاتی تدوین و مصوب شود گفت: برای اجرای این برنامه‌های راهبردی تعداد ۹۵ برنامه عملیاتی پژوهش و فناوری و ۲۲ طرح کلان در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تعریف شده است.
منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تاکید بر بروز رسانی دانش پژوهشگران بخش کشاورزی
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • معرفی ۵۰ رقم گندم در موسسه تحقیقات کشاورزی دیم
  • تعداد شرکت های فناوری و نوآوری کشاورزی به ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • معرفی ۵۰ رقم گندم توسط موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور
  • تعریف پنج برنامه راهبردی در زمینه امنیت غذایی