Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@17:59:55 GMT

دستگیری ۲ زورگیر مسافرنما در منطقه فلاح

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۵۴۲

صراط:

سرهنگ ایوب صالحی گفت: ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه هیجدهم فروردین ماه امسال مرد ۴۰ ساله‌ای در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از به سرقت رفتن خودروی پرایدش از سوی ۲ جوان زورگیر خبر داد و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل اطلاع پیدا کردند که صاحب خودرو دو جوان ۲۸ و ۳۰ ساله را به عنوان مسافر در خیابان آزادگان سوار بر خودرویش کرده و در مسیر میدان فتح بوده که متهمان با تهدید سلاح سرد، راننده را مجبور کردند در کنار خیابان توقف کند و سپس با پیاده کردن راننده از خودرویش پراید سفید رنگ را سرقت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام پلیسی ادامه داد: مشخصات خودروی پراید و سارقان به کمک شاکی پرونده در اختیار تیم‌های گشتی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری متهمان به صورت ویژه آغاز شد تا اینکه پس از چند ساعت گشت زنی‌های هدفمند، اکیپی از ماموران خودروی پراید که یکی از سارقان سوار بر آن بود در خیابان فلاح شناسایی کردند.

رئیس کلانتری امامزاده حسن عنوان داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد و در بازرسی بدنی از سارق ۲۸ ساله مدارک یک خودروی دیگر به دست آمد و با شناسایی صاحب مدارک مشخص شد که خودروی وی نیز به سرقت رفته است.

سرهنگ صالحی اظهار داشت: متهم به سرقت هایشان به شیوه زورگیری اعتراف کرد و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه همدستش شناسایی شد و در ادامه ماموران با هماهنگی‌های قضائی، متهم دو پرونده را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از خانه اش تعدادی زیادی لوازم سرقتی کشف می‌کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در اعترافاتشان به ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند، اضافه کرد: هر دو سارق زروگیر مسافر نما، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: زورگیری زورگیر مرکز فوریت های پلیسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود