Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلسه تعیین مشاغل پرخطر و کم‌خطر استان تهران هفته آینده با سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران برگزار می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد که همه صنوف تهران به جز اصناف ضروری که مجاز به فعالیت هستند، در هفته آینده تعطیل خواهند بود.

لیست مشاغل پرخطر سایر استان‌ها هنوز به اتاق اصناف ابلاغ نشده است

جلال‌الدین محمد شکریه، نایب رئیس اتاق اصناف ایران نیز در پاسخ به سوال ایسنا درباره فهرست اصناف کم‌خطر و پرخطر گفت که هنوز لیستی به اتاق اصناف ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، روز یکشنبه گذشته رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد که برای اجرای فاصله‌گذاری هوشمند، کسب و کارهای کم ریسک در همه استان‌ها به جز تهران از شنبه ۲۳ فروردین با مراعات پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت و درمان فعالیت خود را آغاز کنند. همچنین فعالیت‌های اقتصادی تهران از روز شنبه ۳۰ فروردین شروع می‌شود. در مورد ادارات دولتی نیز مقرر شده از ۲۳ فروردین با دو سوم نیرو از ساعت ۷ تا ۱۴ فعالیت کنند.

شب گذشته هم رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که از روز شنبه ۲۳ فروردین، ۷۵ درصد واحدهای صنفی در سراسر کشور (به جز استان تهران) فعالیت خود را از سر می‌گیرند. وی توضیح بیشتری درباره مشاغل پرخطر و کم خطر ارائه نکرد، اما عامل اصلی تعیین کننده در اجازه بازگشایی واحدهای صنفی را میزان تشکیل تجمع در واحدها اعلام کرد. وی همچنین وعده داد که لیست مشاغل پرخطر و کم‌خطر احتمالا تا آخر وقت اداری امروز چهارشنبه اعلام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صنوف تهران تعطیلی اصناف کرونا مشاغل پرخطر اتاق اصناف کم خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گذراندن تعطیلات، تمرینات خود را در غیاب اوسمار ویرا سرمربی تیم و ملی پوشان از روز دوشنبه آغاز کرد و اوسمار هم از امروز (چهارشنبه) به تمرینات ملحق شد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، سرخپوشان  پس از تمرینات بدنسازی، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه به مصاف تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌رود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • گالانت: نتایج جنگ غزه آینده اسرائیل را مشخص خواهد کرد
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید