Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه تراکتور اعلام کرد که طی روزهای اخیر برخی رسانه‌ها از مذاکره این باشگاه با چند بازیکن خبر داده‌اند که به‌هیچ عنوان چنین موضوعاتی صحت ندارد. تاریخ انتشار: 14:32 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۰۹۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگرازی میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، طی روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها از مذاکره تراکتور با چند بازیکن خبر داده‌اند که به هیچ عنوان چنین موضوعاتی صحت ندارد و هدف از مطرح کردن این خبرها، برهم زدن تمرکز تراکتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام احترامی که به بازیکنان سایر تیم‌ها قائل هستیم، تاکید می‌کنیم که تراکتور در حال حاضر بهترین نفرات را در اختیار دارد.

باشگاه تراکتور اعلام می‌دارد که در صورت ادامه‌دار بودن این شایعات که از سوی برخی رسانه‌ها و تیم‌ها مطرح می‌شود، شکایت کرده و موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

هنوز وضعیت لیگ نوزدهم مشخص نشده و صحبت در خصوص نقل‌و‌انتقالات خیلی زود است. هواداران ما آگاه هستند و به شایعات و بازی‌های رسانه‌ای سایر تیم‌ها تن نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: شجاعی: از اینکه گفتند برای نساجی کم‌کاری کردم ناراحت شدم/ امیدوارم زودتر لژیونر شوم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور لیگ نوزدهم باشگاه تراکتور تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا زنوزی امروز در مجموعه بنیان دیزل حضور یافت و در ابتدا برای بازیکنان این تیم سخنرانی ویژه داشت و  همچنین تمرین این تیم را دنبال کرد.

پیش از شروع تمرین، محمدرضا زنوزی در عکس تیمی بازیکنان تراکتور هم شرکت کرد تا در حضور مدیرعامل، عضو هیئت‌مدیره و مدیررسانه با بازیکنان این عکس ویژه را ثبت کند.

نکته جالب اینکه در چهلمین روز درگذشت همسر زنوزی، این تصویر در حالی به ثبت رسید که همه اعضای تیم سیاه‌پوش بودند.

دیگر خبرها

  • ببینید | جنجال بزرگ در تبریز؛ حمله هواداران به ون حامل بازیکنان تراکتور
  • علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده
  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • افزایش مخاطبان رسانه ملی
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت