Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@06:03:48 GMT

اعمال قانون بیش از ۱۳۰۰ خودرو در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۹۳۲

اعمال قانون بیش از ۱۳۰۰ خودرو در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: نیروی انتظامی همگام و هم دوش با سایر نهادهای خدمات رسان و همچنین عزیزان سخت کوش در بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای فاصله گذاری اجتماعی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری خوب مردم گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی، پلیس با هدف قطع این زنجیره تاکنون در ایستگاه‌های مرزبانی زیستی از ورود ۱۸ هزار و ۴۷۰ خودرو غیر بومی به استان جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اعمال قانون ۱۳۱۸ خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: از این تعداد ۹۸۴ دستگاه خودرو مورد جریمه پنج میلیون ریالی قرار گرفتند و ۳۳۴ دستگاه خودرو نیز به مدت یک ماه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به تشدید طرح‌های مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محود و مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان نیز خبر داد و اظهار داشت: در اجرای این طرح در مجموع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد لوازم بهداشتی شامل انواع، ماسک و دستکش، ژل ضد عفونی و الکل کشف شد.

سردار جاویدان از دستگیری ۶۰ محتکر و قاچاق کننده اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در استان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده بعه مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با توصیه به مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، تصریح کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح تشدید مقابله با سرقت و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در دستور کار کلیه یگان‌های اجرایی و عملیاتی استان قرار گرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشت و درمان خودرو قاچاق قانون ناهنجاری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی مازندران در قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ با اشاره به اعمال قانون  هزار و ۱۱۳ راننده  متخلف با ۴۲۷ میلیارد ریال  جریمه در طرح نوروزی امسال  گفت:  ۱۴ ایستگاه پلیس در ۱۰ شهرستان ساحلی مازندران برای برقراری نظم و امنیت مستقر هستند

 سردار حسن‌ مفخمی شهرستانی با بیان اینکه ز ابتدای طرح نوروزی بیش از ۵۲۰ واحد خودرویی، ۱۰۲ واحد موتوری و هزار و ۱۶۰ واحد پیاده در حوزه‌های ترافیکی پای کار امنیت استان هستند، از آماده‌باش ۵ هزار نیروی پلیس در طرح نوروزی برای ایجاد نظم و امنیت خبر داد. وی  افزود: از ۲۴ اسفند؛ آغاز طرح نوروزی تا روز گذشته یک میلیون و ۱۷۵ خودرو‌ وارد استان و ۸۹۴ خودرو از استان خارج شد .   فرمانده انتظامی مازندران گفت: در مجموع ۲۲ میلیون ۷۱۲ هزار و ۱۹۷ تردد توسط دستگاه‌های تردد شمار استان ثبت شده است.   سردار مفخمی به کاهش ۷۵ درصدی متوفیان تصادفات درون شهری و کاهش ۶۰ درصدی متوفیان برون شهری در این بازه زمانی و کاهش ۶۵ درصدی وقوع متوفیان تصادفات نسبت به  مدت مشابه پارسال  اشاره کرد و  ادامه داد: در مجموع شاهد کاهش ۱۴ درصدی وقوع تصادفات در استان بودیم.   فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد: خودروهای رانندگان متخلف و حادثه‌ساز تا پایان تعطیلات نوروزی بدون استثنا توقیف خواهند شد.   سردار مفخمی همچنین به عملکرد پلیس ۱۱۰ اشاره کرد و افزود: روزانه ۷۲۰۰ امدادخواه با ۱۱۰ تماس می‌گیرند  وامسال  نیز در تعداد تماس ۱۴ درصد افزایش داشتیم.   وی با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده پلیس کاهش ۲۱ درصدی سرقت‌ها در ابعاد مختلف  و افزایش ۲۳ درصد در کشف وقوع جرم را شاهدیم تصریح کرد: در ایتفاده از سلاح گرم (تیراندازی) کاهش ۲۹ درصدی را در استان مداشتیم و  همچنین چاقو‌کشی نیز ۷۲ درصد کاهش داشت.   وی همچنین به کاهش ۶۴ درصدی جرائم سایبری در استان اشاره کرد و گفت: در همین رابطه ۴۷ درصد کشف وقوع جرم داشتیم.   سردار مفخمی از کاهش ۲۲ درصدی نزاع فردی و ۱۰۰ درصدی نزاع دست جمعی در مازندران خبر داد و افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر را از دیگر عملکردهای پلیس اعلام کرد و افزود: در کشف سلاح‌های غیر مجاز ۷۳ درصد افزایش رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند