Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ"مهدی تاجیک" بیان داشت: برای جلوگیری از توزیع اقلام بهداشتی غیر مجاز و دپوی اقلام بهداشتی ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به طور مستمر و شبانه روزی بر فعالیت تولید کنندگان و توزیع کنندگان اقلام بهداشتی نظارت داشته که در رصد‌های پلیسی موفق شدند یک کارگاه تولیدی الکل‌های غیر بهداشتی و غیر مجاز را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، ۳ مرد با همکاری یکدیگر با افتتاح کارگاهی اقدام به تولید الکل‌های غیر مجاز می‌کنند و همچنین مقدار فراوانی ژل‌های ضد عفونی کننده در محل کارگاه احتکار کرده اند و به قیمت چند برابر قیمت بازار به شهروندان عرضه می‌کنند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی قضائی تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ روز گذشته نوزدهم فروردین ماه به محل کارگاه اعزام و موفق شدند هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از این کارگاه ۸ هزار بطری ژل‌های ضد عفونی کننده و ۵ بشکه ۱۵۰ لیتری الکل غیر بهداشتی در مجموع ۹ هزار لیتر الکل غیر مجاز و ژل تولید شده ضدعفونی احتکاری کشف کنند.

سرهنگ تاجیک با اشاره به اینکه در محل گارکاه تعدادی بر چسب برای نصب روی بطری‌ها و لوازم و ادوات برای ساخت و تولید اقلام بهداشتی کشف شد، گفت: هر ۳ متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم این پلیس منتقل و در تحقیقات اولیه به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه با دستور قضائی محل کارگاه پلمب شد، گفت: کارشناسان ارزشی ریالی اموال کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمپ واحد صنفی کارگاه تولیدی اقلام بهداشتی غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز