Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم نوده فراهانی اظهار کرد: جلسه تعیین مشاغل پرخطر و کم‌خطر استان تهران هفته آینده با سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران برگزار می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد که همه صنوف تهران به جز اصناف ضروری که مجاز به فعالیت هستند، در هفته آینده تعطیل خواهند بود.

لیست مشاغل پرخطر سایر استان‌ها هنوز به اتاق اصناف ابلاغ نشده است

جلال‌الدین محمد شکریه، نایب رئیس اتاق اصناف ایران نیز در پاسخ به سوال ایسنا درباره فهرست اصناف کم‌خطر و پرخطر گفت که هنوز لیستی به اتاق اصناف ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روز یکشنبه گذشته رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد که برای اجرای فاصله‌گذاری هوشمند، کسب و کار‌های کم ریسک در همه استان‌ها به جز تهران از شنبه ۲۳ فروردین با مراعات پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت و درمان فعالیت خود را آغاز کنند. همچنین فعالیت‌های اقتصادی تهران از روز شنبه ۳۰ فروردین شروع می‌شود. در مورد ادارات دولتی نیز مقرر شده از ۲۳ فروردین با دو سوم نیرو از ساعت ۷ تا ۱۴ فعالیت کنند.

شب گذشته هم رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که از روز شنبه ۲۳ فروردین، ۷۵ درصد واحد‌های صنفی در سراسر کشور (به جز استان تهران) فعالیت خود را از سر می‌گیرند. وی توضیح بیشتری درباره مشاغل پرخطر و کم خطر ارائه نکرد، اما عامل اصلی تعیین کننده در اجازه بازگشایی واحد‌های صنفی را میزان تشکیل تجمع در واحد‌ها اعلام کرد. وی همچنین وعده داد که لیست مشاغل پرخطر و کم‌خطر احتمالا تا آخر وقت اداری امروز چهارشنبه اعلام شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا تعطیلی صنوف تهران کروناویروس پارسی خبر مشاغل پر خطر مشاغل پرخطر اتاق اصناف کم خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید