Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@17:52:19 GMT

توقيف کاميوني با 11 ميليارد کالاي قاچاق در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۰۱۸

توقيف کاميوني با 11 ميليارد کالاي قاچاق در اصفهان

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در یک اقدام دقیق و هوشمندانه یک دستگاه خودروی کامیون حامل کالای خارجی قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال را شناسایی و توقیف کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار"مهدی معصوم بیگی" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در سطح شهر اصفهان مطلع و در یک اقدام دقیق، حساب شده و هوشمندانه خودروی مذکور را شناسایی و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از توقیف خودرو ماموران با هماهنگی مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 2دستگاه ماشین ظرفشویی، 2 دستگاه ماشین لباسشویی،4دستگاه تلویزیون UHD، 220 هزار و 47 متر پارچه، 150 جفت کفش، یک هزار و 505 ثوب البسه که همگی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه قرار بود این محموله به تهران منتقل شود که با هوشمندی به موقع ماموران این نقشه با شکست مواجه شد افزود: ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 11 میلیارد ریال عنوان شده است.
سردار معصوم بیگی، اظهار داشت: در این رابطه خودرو به همراه کالاهای آن توقیف و راننده خودرو نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توقیف کامیون اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

 سردار یحیی الهی در  حاشیه توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز چندین مرحله عملیات ضرزتیجداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.
وی، از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مال‌خر خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق‌بر، ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج طرح عنوان کرد.
الهی بیان داشت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان